BF Februari 2015
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hittade ingen tråd för oss med BF i Februari 2015.
Jag är i vecka 5 nu. Plussade idag.
Har sedan tidigare 3 barn som är 5,6,7 år.
Så detta blir alltså fjärde barnet.
Hoppas fler hoppar in i tråden
Hej, Hoppar in här jag med
BF 5 februari, första barnet. Plussade 1 Juni. Känns fortfarande overkligt då jag inte har så många symtom ännu. Ska på hälsosamtal imorgon, inskrivning 7 Juli. Känns väldigt spännande det här.
Åh jag är sånt klantarsel! Nu har vi varit på öppna förskolan, och vad gör jag? Jo slår foten i en stålställning så jag blir svullen om tån. maken fick komma och hämta mig och barnen för jag fick inte på min skon ordentligt och kunde ju inte gå den korta biten hem. Nu när vi kom hem inser jag att lilltån är väldigt blå. Med största sannolikhet bruten alltså. Och jag som vill undvika panodil så mycket som möjligt, men nu måste jag nog ta en tablett...
Samma här. Är extremt trött och bara tanken på att jag ska jobba 4 veckor till innnan semestern gör mig ännu tröttare. Men jag får försöka vila när det ges tillfälle. Somnar runt 21 varje kväll. Tur jag jobbar skift så att jag ibland har sovmorgon eller en ledig dag mitt i veckan.
Jag tycker att Aco vitaminer för gravida hjälper mig mot tröttheten. Förra graviditet (som slutade i mf) va jag jätte trött och då hade jag inte börjat äta vitaminerna.
Jag är också himla trött. Sitter i soffan just nu tätt intill min dotter som tittar på tv en stund innan läggning. Hon är trött men jag är nog tröttare. Jobbar rätt mycket just nu vilket såklart inte gör saken bättre. Åh vad jag längtar till semestern!
hur går man med i en grupp aldrig testat detta för
Hörrni! Jag står inför ett dilemma. Vi åker iväg över midsommar med sambons släkt. Jag brukar inte tacka nej till ett glas vin och nu kommer jag behöva tacka nej till alkohol en hel helg(!!). Svärmor kommer fatta misstankar redan vid första glaset som jag tackar nej till. Vill INTE gå ut med graviditeten för hela hans släkt när man är i vecka 7. Hur gör man?