• Ewcia

Bf Malmö oktober 2014

Någon mer än mig som har bf i malmö i oktober 2014?

• Svar på tråden Bf Malmö oktober 2014
  • EmmaKH
    sasty skrev 2014-06-21 19:57:43 följande:
    Hur har ni haft det?

Själv har jag legat i sängen hela midsommar, smärtor av foglossning, brutal ryggvärk och sammandragningar.

Blir inte mycket mer jobbande, får kontakta bm för läkare.

Hoppas ni haft en bättre midsommar än mig..

Usch då! Låter verkligen inge vidare! Hoppas det är bättre nu iaf!

Basse åkte till sin pappa i Karlskrona i torsdags. Midsommarafton spenderade jag i soffan under en filt med katten rätt intill. Hade ont som vanligt men fick även en släng av illamåendet från helvetet. Så det passade mig att ligga där och bara se film efter film sen lägga sig :p

Jag är sjukskriven 50% pga foglossning och har nyss kommit hem efter mitt halva kvällspass. Imorn blir det ett halvt morgonpass för att sedan ta tåget till Kristianstad där jag skall hämta upp Basse. Sen är mitt hjärta helt igen då familjen Återigen är samlad =)
  • Marre78Malmö

Men fy va jobbigt ni verkar ha det tjejer. Jag som gått runt o suckat hela dagen på jobbet över lite trötthet..ska skärpa mig! Skäms Ta hand om er!

• EmmaKH
    Marre78Malmö skrev 2014-06-21 20:47:48 följande:
    Men fy va jobbigt ni verkar ha det tjejer. Jag som gått runt o suckat hela dagen på jobbet över lite trötthet..ska skärpa mig!  Ta hand om er!

Det är jobbigt att vara trött! Så tycker gott du kan gå runt på jobbet och sucka över det :p
  • en rund boll

Hej hej! 
    Hoppas ni haft det bra i midsommar! 
    Jag har fått nått mystiskt som jag måste fråga om nån annan känner igen, träningsvärk i magen? Det känns typ som man gjort 1000 sit ups fast man bara typ gått och satt på kaffe :/ Ganska ihållande från och till. 

• EmmaKH

Det är inte växtvärk du känner en rund boll? Det är väl rätt vanligt att man får det..?

• en rund boll
    EmmaKH skrev 2014-06-22 11:12:58 följande:
    Det är inte växtvärk du känner en rund boll? Det är väl rätt vanligt att man får det..?
    Jo, det är ju säkert det men eftersom växtvärken jag brukar känna känns mer som mensvärk så undrade jag om nån annan kände igen det. :) 
  • EmmaKH
    en rund boll skrev 2014-06-22 11:35:20 följande:
    Jo, det är ju säkert det men eftersom växtvärken jag brukar känna känns mer som mensvärk så undrade jag om nån annan kände igen det. :) 

Ahaa. Bara jag som inte har sån bra koll :p
Svar på tråden Bf Malmö oktober 2014