• Ewcia

Bf Malmö oktober 2014

Någon mer än mig som har bf i malmö i oktober 2014?

• Svar på tråden Bf Malmö oktober 2014
  • Marre78Malmö

3skabli4: håller med dom andra, grymt duktigt! Tveksam till att jag har vad som krävs dock, i synnerhet tålamod..Obestämd Har en symaskin men den ligger ouppackad i en garderob..hmm..

• Bellen
    3skabli4 skrev 2014-06-12 08:27:45 följande:
    junimamma.blogspot.se/p/babynest-monster-besk... Ahh. Länken kom inte med ^^

Vad fint det blev! Vilken bra beskrivning, blev riktigt inspirerad att försöka jag med..... Men avvaktar allt sånt till efter RUL. Om tiden bara kunde gå lite snabbare!!!
  • EmmaKH

Idag går jag in i vecka 22..! :D Känns äntligen som att det börjar hända saker. Glädjen ökar och oron minskar. I helgen skall vi iväg och titta på barnvagn. Jag har redan tjuvkikat lite dock.. Hihi.

• en rund boll
    EmmaKH skrev 2014-06-13 05:59:19 följande:
    Idag går jag in i vecka 22..! :D Känns äntligen som att det börjar hända saker. Glädjen ökar och oron minskar. I helgen skall vi iväg och titta på barnvagn. Jag har redan tjuvkikat lite dock.. Hihi.
    Kul! :) 
    Jag är bara i 19 och vi har redan lyckats hitta en vagn, begagnad iofs men ändå. Vilken har du tjuvkikat på? :) 
  • 3skabli4

Sitter på mvc och gör glocosbelastningen. Lång väntan när man är hungrig :S

• EmmaKH

Tittade på en Emmaljunga. Två tom :p Edge/mondial. Sonen hade en brio. Jag gillar de vagnarna. Måste ha en hög vagn annars får jag ont i ryggen..

Jag har haft så mkt oro för om graviditeten kommer fortlöpa som den skall eller inte. Så har nog distanserat mig lite. Inte vågat köpa eller ens titta på nåt.

3skabli4: Glucosbelastningen är fruktansvärd! Jag har gjort en och har en kvar att göra. Min syster följde med mig förra gången. Vi gjorde en hel dag av det. Käkade frulle tillsammans efteråt sen smet vi till Lund där vår andra syster låg inlagd med lilla sonen som var (är fortfarande) sjuk.

• 3skabli4
    EmmaKH skrev 2014-06-13 10:39:01 följande:

Tittade på en Emmaljunga. Två tom :p Edge/mondial. Sonen hade en brio. Jag gillar de vagnarna. Måste ha en hög vagn annars får jag ont i ryggen..

Jag har haft så mkt oro för om graviditeten kommer fortlöpa som den skall eller inte. Så har nog distanserat mig lite. Inte vågat köpa eller ens titta på nåt.

3skabli4: Glucosbelastningen är fruktansvärd! Jag har gjort en och har en kvar att göra. Min syster följde med mig förra gången. Vi gjorde en hel dag av det. Käkade frulle tillsammans efteråt sen smet vi till Lund där vår andra syster låg inlagd med lilla sonen som var (är fortfarande) sjuk.

Tycker inte det är så illa. Tycker drycken är smaskig. Och tiden gick fort :)
  • EmmaKH
    3skabli4 skrev 2014-06-13 12:06:48 följande:
    Tycker inte det är så illa. Tycker drycken är smaskig. Och tiden gick fort :)

Drycken är inte så illa som den man blandade själv förr, men den är ändå rälig.. Haha. (Sen är jag tramsig när det kommer till sånt, är väl lika bra att erkänna med en gång :p)
  • SD80

Hej på er, ok om jag hoppar in här?

Väntar mitt andra barn och om allt går som det ska så trillar den ut där i början av oktober. Fyller 34 i höst och bor i Bara.Skrattande

Svar på tråden Bf Malmö oktober 2014