Bf Malmö oktober 2014
Någon mer än mig som har bf i malmö i oktober 2014?
Någon mer än mig som har bf i malmö i oktober 2014?
3skabli4: håller med dom andra, grymt duktigt! Tveksam till att jag har vad som krävs dock, i synnerhet tålamod..
Har en symaskin men den ligger ouppackad i en garderob..hmm..
Idag går jag in i vecka 22..! :D Känns äntligen som att det börjar hända saker. Glädjen ökar och oron minskar. I helgen skall vi iväg och titta på barnvagn. Jag har redan tjuvkikat lite dock.. Hihi.
Emma:
Härligt! Vilken vagn är ni sugna på?
Sitter på mvc och gör glocosbelastningen. Lång väntan när man är hungrig :S
Tittade på en Emmaljunga. Två tom :p Edge/mondial. Sonen hade en brio. Jag gillar de vagnarna. Måste ha en hög vagn annars får jag ont i ryggen..
Jag har haft så mkt oro för om graviditeten kommer fortlöpa som den skall eller inte. Så har nog distanserat mig lite. Inte vågat köpa eller ens titta på nåt.
3skabli4: Glucosbelastningen är fruktansvärd! Jag har gjort en och har en kvar att göra. Min syster följde med mig förra gången. Vi gjorde en hel dag av det. Käkade frulle tillsammans efteråt sen smet vi till Lund där vår andra syster låg inlagd med lilla sonen som var (är fortfarande) sjuk.
Tittade på en Emmaljunga. Två tom :p Edge/mondial. Sonen hade en brio. Jag gillar de vagnarna. Måste ha en hög vagn annars får jag ont i ryggen..
Jag har haft så mkt oro för om graviditeten kommer fortlöpa som den skall eller inte. Så har nog distanserat mig lite. Inte vågat köpa eller ens titta på nåt.
3skabli4: Glucosbelastningen är fruktansvärd! Jag har gjort en och har en kvar att göra. Min syster följde med mig förra gången. Vi gjorde en hel dag av det. Käkade frulle tillsammans efteråt sen smet vi till Lund där vår andra syster låg inlagd med lilla sonen som var (är fortfarande) sjuk.
Hej på er, ok om jag hoppar in här?
Väntar mitt andra barn och om allt går som det ska så trillar den ut där i början av oktober. Fyller 34 i höst och bor i Bara.