• Ewcia

Bf Malmö oktober 2014

Någon mer än mig som har bf i malmö i oktober 2014?

• Svar på tråden Bf Malmö oktober 2014
  • EmmaKH
    Marre78Malmö skrev 2014-06-23 22:02:37 följande:
    En fråga: Om man går med i fb-gruppen, ser ens fb-vänner det då? Vill inte kläcka nyheten för folk som inte vet än över internet...

Jag gör den hemlig igen. Då syns den inte öht. Inte för någon. Det är som att den inte finns. Förutom för oss som är med i den dvs hehe.
  • Marre78Malmö
    EmmaKH skrev 2014-06-23 22:07:11 följande:

Jag gör den hemlig igen. Då syns den inte öht. Inte för någon. Det är som att den inte finns. Förutom för oss som är med i den dvs hehe.
    Ok, tack! :) Jag har skickat pm..Hamnar nog bland andra medd.
  • en rund boll

Aha har ni skapat en fb-grupp? :) Skickar ett pm på fb till dig Emma! 
    Hamnar kanske i övrigt dock 

• O Z

Det finns redan en FB-grupp som heter Malmömammor 2014. Skicka ett pm till SBM så lägger hon till er! Det är roligare om vi är samlade på ett och samma ställe. Jag blir så förvirrad av två malmötrådar så jag fattar aldrig i vilken tråd vad händer.

• O Z

Malmömammor 2014 är för oss i Malmötrakten med BF hösten 2014...

• SD80
    O Z skrev 2014-06-24 19:28:24 följande:

Det finns redan en FB-grupp som heter Malmömammor 2014. Skicka ett pm till SBM så lägger hon till er! Det är roligare om vi är samlade på ett och samma ställe. Jag blir så förvirrad av två malmötrådar så jag fattar aldrig i vilken tråd vad händer.

Hur många är ni i den gruppen?
  • O Z
    SD80 skrev 2014-06-24 21:48:53 följande:
    Hur många är ni i den gruppen?
    Sex stycken tror jag.
  • en rund boll
    O Z skrev 2014-06-24 19:28:24 följande:
    Hej
    Jag känner att nog gärna stannar i den som Emma skapade igår. Vi har ju ändå lärt känna varann lite här i tråden och jag är inte så haj på att lämna ut min fb till nån jag inte känner. 
    Så känns bäst så för mig :)
Svar på tråden Bf Malmö oktober 2014