Bf Malmö oktober 2014
Någon mer än mig som har bf i malmö i oktober 2014?
Någon mer än mig som har bf i malmö i oktober 2014?
3skabli4
Härligt! Skönt att fått det godkänt!
Marre78malmö
Det är de i vissa fall.. Jag har en stark magkänsla att jag inte får det :/
Men håller alla tummar och tår.
Hoppas han får tummen ur och skriver de papperna så du kan skicka in. De tar ju ändå 30 handläggningsdagar.
Och stänga av redan nu, låter ju väl mycket.
Vad är det du jobbar med?
Jag ska börja ringa och tjata om en vecka tänkte jag. Går varje dag till jobbet nu och hoppas på att klara dagen.
O Z, jag får ta tillbaka det där med Lindex. Det fanns inga morsakläder, var där inne igår. :(
Hittade dock lite annat på rean på Åhlens, kläder till lillen och några oversize toppar till mig.
Tänkte fråga, är det någon utav er som syr eller stickar/virkar och har lite tips på enkla mönster?
Tänkte sy ett babynest och en ammningskudde och virka lite kläder men jag är urkass på att sy :(
Å just det, har någon utav er beställt kläder från Asos nån gång? De har ju jättefina mammakläder men är lite rädd att de ska vara små i stl.
Tänkte fråga, är det någon utav er som syr eller stickar/virkar och har lite tips på enkla mönster?
Tänkte sy ett babynest och en ammningskudde och virka lite kläder men jag är urkass på att sy :(

Hoppas jag kan inspirera fler att sy egna babykläder. Fruktansvärt kul och billigt. 
Gud vad du är duktig 3skabli4! Jättefina kläder och babynest!
Gud vad du är duktig 3skabli4! Jättefina kläder och babynest!
3skabli4: Hjälp vad duktig du är! Så fint allting är =) Har sett många som syr/sytt sitt egna babynest.. Blir lite sugen själv faktiskt. Får se om jag vågar mig på det.. :p