• Ewcia

Bf Malmö oktober 2014

Någon mer än mig som har bf i malmö i oktober 2014?

• Svar på tråden Bf Malmö oktober 2014
  • EmmaKH

20 minuter på Emporia orkade jag med. Sen tog det stopp. Sitter nu på Espresso House i väntan på tåget istället. Synd bara att det är två timmar kvar.. =(

• sasty

Åh, dessa värkar och hålla skillnad.

Får någon av er så att de kommer och går i ryggen/ svanken?
    Jag är lite nervös att de är kraftiga sammandragningar och måste in. Magen är en ballong typ ständigt.
    Hade aldrig såhär med första barnet

• EmmaKH
    sasty skrev 2014-06-22 12:06:37 följande:
    Åh, dessa värkar och hålla skillnad.

Får någon av er så att de kommer och går i ryggen/ svanken?

Jag är lite nervös att de är kraftiga sammandragningar och måste in. Magen är en ballong typ ständigt.

Hade aldrig såhär med första barnet

Kanske bättre att åka in för att vara på den säkra sidan? Så slipper du oroa dig dessutom.
  • sasty

Ja, jag ska ringa och prata med dom..känns så konstigt just nu när det är lugnt.

• EmmaKH
    sasty skrev 2014-06-22 12:40:48 följande:
    Ja, jag ska ringa och prata med dom..känns så konstigt just nu när det är lugnt.

Tror inte det är nån fara. Men det kommer kännas bättre om du får kollat det. Skriv gärna här sen.
  • sasty

Det var absolut ingen fara.. Fick antibiotika och behandlas för uvi.
    Skönt att de inte var värre. På tok förtidigt ju.

• EmmaKH
    sasty skrev 2014-06-22 16:45:05 följande:
    Det var absolut ingen fara.. Fick antibiotika och behandlas för uvi.

Skönt att de inte var värre. På tok förtidigt ju.

Usch och fy. Uvi får jag lätt. Speciellt nu när jag är gravid. Första gången denna vändan var redan i vecka 14-15 tror jag. Fick det ett par ggr när jag väntade sonen också. Men de har koll denna gången.

Men det är f-n inget kul. Ont gör det. Men såklart är det skönt att det inte var värre!
  • Marre78Malmö

Ewcia: Första barnet, bf 20/10
    O Z: andra barnet, BF 24/10
    Marre78Malmö: första barnet, bf 24/11

Kopiera listan och lägg in er själva!

• sasty

Emma :
    Ja ont som tusan gör det.. Tycker de är konstigt att jag inte märkt det på annat vis än smärtan i svanken, förmodligen njurarna.
    Vilken penicillin brukar du få?
    Jag fick selexid, men tog den billigare varianten penomax.. De sa att den var lika bra.

Jag skriver från mobilen, kopiera blir galet för mig.

Sasty bf 6okt andra barnet

• EmmaKH
    sasty skrev 2014-06-22 20:07:19 följande:
    Emma :

Ja ont som tusan gör det.. Tycker de är konstigt att jag inte märkt det på annat vis än smärtan i svanken, förmodligen njurarna.

Vilken penicillin brukar du få?

Jag fick selexid, men tog den billigare varianten penomax.. De sa att den var lika bra.

Jag skriver från mobilen, kopiera blir galet för mig.

Sasty bf 6okt andra barnet

Jag får ALDRIG de "vanliga" symtomen när jag har uvi. Så finns inget konstigt för mig :p

Jag har fått furudantin sen jag var liten. Fast då i 90-dagars kurer.. Fick även furudantin nu sist jag hade det för ett par veckor sedan.
Svar på tråden Bf Malmö oktober 2014