• Ewcia

Bf Malmö oktober 2014

Någon mer än mig som har bf i malmö i oktober 2014?

• Svar på tråden Bf Malmö oktober 2014
  • EmmaKH

[quote=73474114][quote-nick]EmmaKH skrev 2014-06-18 23:33:08 följande:[/quote-nick][/quote]

Woho! Det gick att lägga upp en bild! =) hehe

• sasty

Snygg! Fin färg :)
    Brio Go är väldigt poppis just nu.

Vi själva har köpt en kronan duo S som är olivgrön :)
    Jag sa redan för fyra år sedan att om jag får en till så vill jag ha denna kronan!
    Hade en bugga cameleon med första pågen.

• EmmaKH

Basse hade en mörkt olivgrön Brio =) Kombivagn. Älskar Brio och Emmaljunga vagnarna. Fast har faktiskt bara haft Brio.. Haha. Basses sittvagn blev också Brio, fast knallorange :p

Kronan har också snygga vagnar. =) Och duo s var snygg, googlade den precis :p haha

• en rund boll
    EmmaKH skrev 2014-06-18 23:33:08 följande:
    phpAmO6os79732.jpg
    Fin! :) 
  • SD80

Första vagnen är ju galet spännande att köpa, få hem, bädda och bara få titta och känna på den. Kommer ihåg att det var sån stark känsla att "wow, detta händer faktiskt"...

Hahaha skrattar så när jag tänker på det för gick runt med den i vardagsrummet och fantiserade hur det skulle vara när sonen väl skulle komma ????

• SD80

Hmm, där skulle inte bli en massa frågetecken där, FL ville inte använda mina smileys.

Nu med tvåan så hittade jag en Emmaljunga till ett vrakpris begagnat så den blir säker bra den med.

• EmmaKH
    SD80 skrev 2014-06-19 19:19:34 följande:
    Första vagnen är ju galet spännande att köpa, få hem, bädda och bara få titta och känna på den. Kommer ihåg att det var sån stark känsla att "wow, detta händer faktiskt"...

Hahaha skrattar så när jag tänker på det för gick runt med den i vardagsrummet och fantiserade hur det skulle vara när sonen väl skulle komma ????

Åh herregud ja! Haha. Var väl halvvägs färdig med allt till sonen vid detta laget. Nu går jag in i vecka 23 imorn och har "bara" vagn. Jag var 20 när jag fick Basse. Hade pluggat en massa och hade mitt första jobb. Köpte hans vagn för min första lön. Kommer ihåg det som om det var igår.. :p haha.
  • Marre78Malmö

Har också funderat på att köpa begagnat, samtidigt så vill man ju ha det bästa, så mycket som måste stämma. Men det är väl bara med första som man är så där noga kan jag tänka..Glad

• EmmaKH
    Marre78Malmö skrev 2014-06-19 20:28:06 följande:
    Har också funderat på att köpa begagnat, samtidigt så vill man ju ha det bästa, så mycket som måste stämma. Men det är väl bara med första som man är så där noga kan jag tänka..

Jag var skitnoga med att köpa nytt. Tänkte på garanti och sådana saker. Men Basses vagn fick jag "billigt" på Brio i Lödde då det var "fjolårets färg". Denna vagnen fick vi för 10000(nånting)kr på Gknapp och då fick vi sitt och liggvagn, skötväska, babyskydd och adapter.

Spjälsäng och skötbord var begagnat när Basse fick det. Men det använder vi denna gången också. Känns som att vagnen är viktigare att ha ny med tanke på garanti. Sen kan det mkt väl vara jag som tänker knasigt också..
  • SD80

Mm, köpte nytt när vi fick Oscar men kände att även om vi skulle få fler barn efter honom så var det inte den vagnen jag ville ha. Så den såldes. Men en Emmaljunga årsmodell 2012 blir finemang för ändamålet. Ni vet här ute på landet där vi går över stock och sten för att komma till butiken sliter vi ut vagnarna som om de vore dagens trosor )

Svar på tråden Bf Malmö oktober 2014