Bf Malmö oktober 2014
Någon mer än mig som har bf i malmö i oktober 2014?
Någon mer än mig som har bf i malmö i oktober 2014?
Håller dels med en rund boll. Sen är jag också med i en grupp med mammor från hela Sverige. Ganska många i den gruppen. Känns som att det blir lite mkt med en tredje.
Heej, får jag hoppa in här? Jag har dock inte BF förrän 5/11.. men i Malmö
Lägg till mig också
Du kan lägga till mig som vän på Facebook så lägger jag till dig i gruppen. Du kan ju bara ta bort mig som vän igen. Emma Hartell heter jag, har en blond liten kille med svart tröja som profilbild. Skicka gärna pm till mig också så jag vet vem som vill bli vån med mig hehe.
jag har bf i dec....
bor i malmö o söker mammor.....
Vill du lägga till mig med! Jag har sökt att bli din vän på Facebook!
Hej Junior 2007 och nr2,
Hoppas ni har det bra i värmen!
Vi tog upp era önskningar i den existerande gruppen som vi tagit vidare till en stängd grupp på Facebook och vi är överrens att det syfte vi alla har med att vara med i denna stänga grupp är att få lära känna nya människor som är i liknande livssituationer, få stöd i tuffa stunder och glädje i andra.
Skulle gissa utan att veta säkert såklart att ni också känner samma sak och det är just det som är så speciellt, att vid ett sådant syfte är det viktigt att hålla gruppen relativt liten för att just uppnå det målet utan att gruppen ska polariseras och bli "utspridd" för att det är så svårt att få till träffar och detta är ens innan vi fött våra godingar. Sen kommer det stunder man vill dela extremt privata saker och känslor och samma sak där, känns bättre om det inte är allt för många då och vi är redan uppåt 10st.
Jag/vi i gruppen hoppas så innerligt att ni förstår vad det är vi menar och att det inte handlar om att utesluta någon utan vi är nu rädda om det vi är i början av att skapa tillsammans.
En av er var väl beräknad i december? Lägg upp en tråd och sök efter malmö mammor med BF runt december perioden så ska du se att du inom snar framtid har en alldeles "egen" grupp där ni kan dela allt mellan himmel och jord.
Om inget annat finns där även en annan grupp som kallar sig BF hösten 2014 tror jag som också skapat sig en FB grupp (läs högre upp i tråden) och dom är inte lika många som vi är i vår.
Vi önskar er all lycka framåt och hoppas att ni finner grupper som ni trivs i och är början på långa vänskapsband =)