• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Pyret 85
    MagicQueen skrev 2014-07-15 10:17:37 följande:

Jag får hoppa till augustitråden. Mf IGEN, allt känns så hopplöst och jag är så ledsen 4 mf på 7 försök. Ska ringa idag och begära utredning.

Beklagar
  • Emfly90

Denna eviga väntan.. Har BIM om en vecka och igår fick jag en rosa flytning vid toalettbesöket som sedan försvann. Har otroligt ömma bröst och känner mig lättirriterad. Idag nu vid toabesöket kom det en ljuuus ljuuus brun flytning endast när jag torkade mig. (Ursäkta för detaljerna!) jag hoppas verkligen det är nåt på G! Tredje försöket ju!

• Nallebjörnis

Jag får hoppa till augustitråden. Mf IGEN, allt känns så hopplöst och jag är så ledsen 4 mf på 7 försök. Ska ringa idag och begära utredning.

Nej vad tråkigt. Massa styrkekramar
    *Michaela Victoria 091216*
  • Bebben84

Jag får hoppa till augustitråden. Mf IGEN, allt känns så hopplöst och jag är så ledsen smile4.gif 4 mf på 7 försök. Ska ringa idag och begära utredning.

Åh nej :(. Beklagar :(
  • Bebben84

Jag har typ inga symtom men är väldigt lättretlig, vilket jag inte är annars alls. Kan också vara att jag slutat med piller för 3 veckor sedan. Tror inte att nåt är på g i magen.

• Annette79

Jag får hoppa till augustitråden. Mf IGEN, allt känns så hopplöst och jag är så ledsen smile4.gif 4 mf på 7 försök. Ska ringa idag och begära utredning.

Näe usch, fy vad jag lider med dig!!! En utredning är bra, be dom kolla UVI oxå eftersom det oxå kan vara en "enkel" förklaring. Skickar massa tröstkramar till dig!
  • Bebben84
    Bebben84 skrev 2014-07-15 12:36:13 följande:

Jag har typ inga symtom men är väldigt lättretlig, vilket jag inte är annars alls. Kan också vara att jag slutat med piller för 3 veckor sedan. Tror inte att nåt är på g i magen.

Jo jag har två andra "symtom" också. Dels har jag haft ont i ländryggen nu i 2 dagar, allt värk där och ökade flytningar. Men läser överallt att man känner så mellan ÄL och mens så tror ändå på nya tag nästa månad :). Sjukt jobbigt bara om man ska må så här varje månad :/.
  • Stokke

Önskar de som flyttar till augustitråden lycka till.

Jag har 3 olika appar, en säger att jag har bim i morgon. De andra två säger att jag har bim på lördag. Alla tre säger att jag hade äl förre lördagen.
    Vilken app föredrar ni?

• Bebben84
    Bebben84 skrev 2014-07-15 13:05:03 följande:
    Jo jag har två andra "symtom" också. Dels har jag haft ont i ländryggen nu i 2 dagar, allt värk där och ökade flytningar. Men läser överallt att man känner så mellan ÄL och mens så tror ändå på nya tag nästa månad :). Sjukt jobbigt bara om man ska må så här varje månad :/.
    Har lite molnande värk också. Och är lite dålig i magen, vilket jag heller annars är. Men även allt det kan man ha mellan ÄL och mens. Knepigt det där!
  • Bebben84
    Stokke skrev 2014-07-15 13:05:49 följande:

Önskar de som flyttar till augustitråden lycka till.

Jag har 3 olika appar, en säger att jag har bim i morgon. De andra två säger att jag har bim på lördag. Alla tre säger att jag hade äl förre lördagen.
    Vilken app föredrar ni?

Jag hade så sagt att du har BIM på lördag
Svar på tråden BIM Juli 2014