BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Jag får hoppa till augustitråden. Mf IGEN, allt känns så hopplöst och jag är så ledsen
4 mf på 7 försök. Ska ringa idag och begära utredning.
Denna eviga väntan.. Har BIM om en vecka och igår fick jag en rosa flytning vid toalettbesöket som sedan försvann. Har otroligt ömma bröst och känner mig lättirriterad. Idag nu vid toabesöket kom det en ljuuus ljuuus brun flytning endast när jag torkade mig. (Ursäkta för detaljerna!) jag hoppas verkligen det är nåt på G! Tredje försöket ju!
Jag får hoppa till augustitråden. Mf IGEN, allt känns så hopplöst och jag är så ledsen 4 mf på 7 försök. Ska ringa idag och begära utredning.
Jag får hoppa till augustitråden. Mf IGEN, allt känns så hopplöst och jag är så ledsen
Jag har typ inga symtom men är väldigt lättretlig, vilket jag inte är annars alls. Kan också vara att jag slutat med piller för 3 veckor sedan. Tror inte att nåt är på g i magen.
Jag har typ inga symtom men är väldigt lättretlig, vilket jag inte är annars alls. Kan också vara att jag slutat med piller för 3 veckor sedan. Tror inte att nåt är på g i magen.
Önskar de som flyttar till augustitråden lycka till.
Jag har 3 olika appar, en säger att jag har bim i morgon. De andra två säger att jag har bim på lördag. Alla tre säger att jag hade äl förre lördagen.
Vilken app föredrar ni?
Önskar de som flyttar till augustitråden lycka till.
Jag har 3 olika appar, en säger att jag har bim i morgon. De andra två säger att jag har bim på lördag. Alla tre säger att jag hade äl förre lördagen.
Vilken app föredrar ni?