• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • lynx vox
    JOLI skrev 2014-07-15 09:27:16 följande:

Fy, jag får väl ta att kolla upp det då!! Det var inte mycket kesoliknande men lite grann, binda skulle funkat lika bra, men tamponger var det enda jag hade hemma för tillfället! Men det är kanske tillräckligt för att kolla upp det!! Ja utredning har funnits i tankarna länge, men det är rädslan för att jag kanske inte ens kan bli gravid som hämmar mig! Men jag får ta och slå dom en signal, tack för svaret! :) 

Jag hade likadant som dej förra månaden. Helt olik alla andra månader och jättemycket vattniga flytningar... Mensen var försenad en vecka, men kom... Lagom till att jag gjort ett gravtest jag var stensäker på skulle vara positivt :/

Är själv inne på försök 15..
  • Önskaretttredje

Bim idag men ingen mens o inga symtom. Liiite molvärk som jag haft till o från- kollar om mensen kommit en gång i tim. Har ju två barn sen innan o vid båda grav var jag sjukligt trött vid den här tiden för grav, så är bombsäker på att mensen kommer. MEN KOM DÅ FÖR F*N! Vill ju ladda för ny äl ju.

• Muffins81
    Önskaretttredje skrev 2014-07-15 13:21:39 följande:

Bim idag men ingen mens o inga symtom. Liiite molvärk som jag haft till o från- kollar om mensen kommit en gång i tim. Har ju två barn sen innan o vid båda grav var jag sjukligt trött vid den här tiden för grav, så är bombsäker på att mensen kommer. MEN KOM DÅ FÖR F*N! Vill ju ladda för ny äl ju.

Samma här, BIM idag lr imorgon, noll symtom. Tog ett gravtest igår som var superblankt; Apotekets egna. Nu vill jag bara att mensen kommer så att jag slipper gå och vänta....
  • eagle87
    Fiiaaa skrev 2014-07-14 23:23:37 följande:

BIM+10 by och mensen lyser fortfarande med sin frånvaro. Var ett par dar sen jag gjorde nåt test, men har ingen lust att slösa fler när de var tydligt negativa flera dagar efter bim. Vet inte om jag ska ringa gyn eller bara avvakta och se om det kommer nån mens nästa månad... störande när man är mitt i bebisverkstan liksom....

Jag är på bim +7 idag. Testade i lördags o de va neg... Jag fick pos på äl test den 23 juni men tar det som att äl aldrig släppte. Hade äl flytningar runt bim så hoppas jag hade äl då.?har detta hänt dej förrut?
  • mandalii

Åh nej, fick precis en ljusrosa flytning, två dagar innan BIM, normalt så brukar jag ju få spottings ca 4 dagar innan, vad tror ni, är det kört nu? Orkar inte...

• lindgrenmaria91

Ingen mens, testade negativt på BIM i söndags men har inte testat sen dess. Har molvärk till och från, är trött och gråter för minsta lilla. Fick ju missfall i juni, vet inte hur mycket den rubbade på allt. Återstår väl att se i dagarna, vill helst veta nu!!! Haha

• Bebben84
    Isabelladez skrev 2014-07-15 15:00:42 följande:

Fick antagligen en nidblödning idag. Var en brun flytning som sedan försvann.

Åh härligt! När har du BIM?
  • plopp76
    Evening primrose skrev 2014-07-15 15:20:27 följande:

Kan någon flytta denna lyckliga och hoppfulla och nervösa själ till plus-delen av listan

Grattis! Vad kul!
Svar på tråden BIM Juli 2014