BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Fy, jag får väl ta att kolla upp det då!! Det var inte mycket kesoliknande men lite grann, binda skulle funkat lika bra, men tamponger var det enda jag hade hemma för tillfället! Men det är kanske tillräckligt för att kolla upp det!! Ja utredning har funnits i tankarna länge, men det är rädslan för att jag kanske inte ens kan bli gravid som hämmar mig! Men jag får ta och slå dom en signal, tack för svaret! :)
Bim idag men ingen mens o inga symtom. Liiite molvärk som jag haft till o från- kollar om mensen kommit en gång i tim. Har ju två barn sen innan o vid båda grav var jag sjukligt trött vid den här tiden för grav, så är bombsäker på att mensen kommer. MEN KOM DÅ FÖR F*N! Vill ju ladda för ny äl ju.
Bim idag men ingen mens o inga symtom. Liiite molvärk som jag haft till o från- kollar om mensen kommit en gång i tim. Har ju två barn sen innan o vid båda grav var jag sjukligt trött vid den här tiden för grav, så är bombsäker på att mensen kommer. MEN KOM DÅ FÖR F*N! Vill ju ladda för ny äl ju.
BIM+10 by och mensen lyser fortfarande med sin frånvaro. Var ett par dar sen jag gjorde nåt test, men har ingen lust att slösa fler när de var tydligt negativa flera dagar efter bim. Vet inte om jag ska ringa gyn eller bara avvakta och se om det kommer nån mens nästa månad... störande när man är mitt i bebisverkstan liksom....
Åh nej, fick precis en ljusrosa flytning, två dagar innan BIM, normalt så brukar jag ju få spottings ca 4 dagar innan, vad tror ni, är det kört nu? Orkar inte...
Ingen mens, testade negativt på BIM i söndags men har inte testat sen dess. Har molvärk till och från, är trött och gråter för minsta lilla. Fick ju missfall i juni, vet inte hur mycket den rubbade på allt. Återstår väl att se i dagarna, vill helst veta nu!!! Haha
Fick antagligen en nidblödning idag. Var en brun flytning som sedan försvann.
Kan någon flytta denna lyckliga och hoppfulla och nervösa själ till plus-delen av listan

Fick antagligen en nidblödning idag. Var en brun flytning som sedan försvann.
Kan någon flytta denna lyckliga och hoppfulla och nervösa själ till plus-delen av listan