• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • lindgrenmaria91

Tack så mycket alla :D

Evening primrose

Ja jag testade negativt på BIM och dagen efter men svagt igår på BIM + 2 och sen idag starkare på BIM + 3 :D

• Fiiaaa
    eagle87 skrev 2014-07-15 14:08:48 följande:

Jag är på bim +7 idag. Testade i lördags o de va neg... Jag fick pos på äl test den 23 juni men tar det som att äl aldrig släppte. Hade äl flytningar runt bim så hoppas jag hade äl då.?har detta hänt dej förrut?

Nope, aldrig hänt förut. Men, jag hade missfall i våras så det är inte otroligt att det är lite rörigt bland hormonerna och att det är detta som påverkar. Det här är min andra bim efter missfallet, första gången kom mensen precis som den skulle... Så lite frustrerande är det ändå! Jag är på BIM +11 nu och snart skulle det vara dags för äl om det hade varit en normal cykel. Lite jobbigt att man inte vet vad som händer! Har du testat nåt mer?
  • Fiiaaa
    JhjärtaK skrev 2014-07-15 07:25:56 följande:

Har du tagit ÄL-test eller tempat så att du är säker på när du hade BIM? Har för mig att du fått mf nu i våras och ens cykel kan ju bli lite oregelbunden efter det rätt så länge har jag hört, även om den första/de första var som vanligt :-/.

Ta ett nytt test på BIM+14 om inte mensen dykt upp då redan (håller tummarna för att den inte gör det och att du får ditt plus!)

Stämmer bra ang missfallet, detta är min andra cykel efter det, första verkade funka som den skulle. Men det är kanske inte så konstigt med lite röra bland hormonerna ett tag efter ett mf... Jag har både tempat och tagit äl-test men redan där var det konstigt i den här cykeln. Jag fick stegring på äl-testen en vecka för tidigt. Sen tempstegring som vanligt en vecka senare. Redan där tänkte jag att det kanske aldrig släppte något ägg. Sen fick jag spottings en vecka efter det, ett par dagar, men det blev aldrig nåt mer. Och nu vet jag inte riktigt vad som händer. Ska jag snart räkna med ny äl? Hoppas såklart på ett plus, men har gett upp hoppet den här månaden, men man kan ju alltid hoppas att det är ny äl och därmed ny chans på g snart? Eller måste jag vänta på mens innan jag kan få my stegring för äl?
  • Vifem

Än så länge ingen mens. BIM idag och inga spottings som jag brukar ha dagen eller dagarna innan mensen börjar.

• Stokke

Jag med bim idag !
    Har tänkt att tests först efter helgen.
    Men jag kanske inte kan hålla mig

• Vifem

Jag ska vänta tills på fredag iaf tänkte jag om inget hänt innan.

• Miracle09

Mensen kom igår på BIM+4 så jag går över till augusti :(

Grattis till er som plussat :)

• Bebben84
    Miracle09 skrev 2014-07-16 10:56:40 följande:

Mensen kom igår på BIM+4 så jag går över till augusti :(

Grattis till er som plussat :)

Men då :(. Hoppas nästa månad är er månad då!!
Svar på tråden BIM Juli 2014