• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Muffins81

Hade BIM igår, möjligtvis igår. Testade negativt igår med Clearblue (ej digitalt), om man ansträngde sig NOGA syntes en skugga haha. Satt där på toan och stirrade på stickan, till slut känner man sig knäpp. Vill bara att mensen skall komma nu, jobbigt med väntan. Borde bli idag, annars är den försenad. Jag har alltid plussat innan BIM och känner mig därför 99% säker på att det inte tagit sig. Kroppen borde väl bete sig lika varje gång man är gravid??

• Stokke

Fortfarande ingen tant röd här hos mig.
    Vill inte testa förens efter helgen, inbillar mig att jag kommer bli så besviken om det är negativt. Har inte tant röd kommit efter helgen så känns det som att det kan ha fungerat. Torsdag, fredag, lördag och söndag kvar. Kommer kännas som de längsta dagarna i mitt liv !

• Malla83
    JhjärtaK skrev 2014-07-16 08:21:53 följande:
    Oj, har du pco och haft regelbunden mens i 1,5 år! Det måste vara ovanligt antar jag?

En kompis till mig fick nääästan positivt på stickorna så hon trodde att hon haft ÄL men fortsatte att testa och sen kom den "riktiga" ÄL en vecka senare och nu är hon gravid i vecka 20 på det försöket smile1.gif
    Jag gick ner 25 kilo för ett par år sedan (håller det fortfarande) och sen dess så har det varit cykler på ca 34-35 dagar.. Förut hade jag mens ca 4 gånger per år. Så vikten spelar stor roll. Vet dock ej om jag har ÄL som vanligt, ska kontakta sjukvården efter sommaren för en koll, om det inte tagit sig innan dess förstås.

Men ja, det är nog ovanligt med regelbundenhet vid pco, har läst mycket om detta. Men när vi väl har ÄL så är det tydligen väldigt fina ägg.
  • SmillaMilla

Grattis!!!

lindgrenmaria91 skrev 2014-07-16 08:04:52 följande:

Jag har plussat!!! :D svagt igår kväll och imorse såg man tydligt! BIM + 3 :D

• JhjärtaK
    Malla83 skrev 2014-07-16 08:31:24 följande:
    Jag gick ner 25 kilo för ett par år sedan (håller det fortfarande) och sen dess så har det varit cykler på ca 34-35 dagar.. Förut hade jag mens ca 4 gånger per år. Så vikten spelar stor roll. smile1.gif Vet dock ej om jag har ÄL som vanligt, ska kontakta sjukvården efter sommaren för en koll, om det inte tagit sig innan dess förstås. smile1.gif

Men ja, det är nog ovanligt med regelbundenhet vid pco, har läst mycket om detta. Men när vi väl har ÄL så är det tydligen väldigt fina ägg. smile1.gif
    Oj vilken bravur att gått ner så mycket och sedan hålla vikten, starkt jobbat! Hoppas att det blir ett kanonägg snart
  • Nallebjörnis

Grattis
    *Michaela Victoria 091216*
  • Bebben84

Stort grattis!!!
Svar på tråden BIM Juli 2014