BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
någon här som vet om man kan ha äl tidigare än beräknat? Är det vanligt?
Hej Vänner!
Jag vet inte hur många som är kvar här från april/maj-trådarna men jag har haft en paus från FL lite. Kan dock meddela att vi ännu inte fått något plus.
Vi är nu inne på femte försöket och jag har tappat hoppet.
Det känns som att där är något fel på oss.
Ovanpå allt så blir alla runt omkring mig gravida, Min vän blev gravid andra månaden efter att hon slutat med pillerna, hon slutade efter mig.. :(
Blir så ledsen.. Vi prickar alltid ÄL men ingenting. det funkar inte..
Hej Vänner!
Jag vet inte hur många som är kvar här från april/maj-trådarna men jag har haft en paus från FL lite. Kan dock meddela att vi ännu inte fått något plus.
Vi är nu inne på femte försöket och jag har tappat hoppet.
Det känns som att där är något fel på oss.
Ovanpå allt så blir alla runt omkring mig gravida, Min vän blev gravid andra månaden efter att hon slutat med pillerna, hon slutade efter mig.. :(
Blir så ledsen.. Vi prickar alltid ÄL men ingenting. det funkar inte..
Åååh, tiden går så segt. ÄL+8 idag. BIM på fredag. Inga symtom överhuvudtaget, tyvärr.
Bim +2 idag, ingen mens men igår fick jag någon slags rosa aktig flytning som dök upp när jag torkade mig, trodde då att mensen skulle komma och stoppade in en tampong :( men när jag tog ut den var det inget på, och sedan dess har det inte kommit någon mer "rosa flytning" har mensverk idag, men inte alls lika illa som jag brukar ha då mensen väl kommit då jag ligger i fosterställning hela första dagen av mensen.
Är detta mens? Nidblödning? Mellanblödning? Missfall? Blir galen!!
Speciellt när jag testar neg om och om igen :(
Någon som haft liknande?
Vårt andra försök och har inga barn sen tidigare.. Så jag har ingen aning om någonting. Googlar allt !
Bim +2 idag, ingen mens men igår fick jag någon slags rosa aktig flytning som dök upp när jag torkade mig, trodde då att mensen skulle komma och stoppade in en tampong :( men när jag tog ut den var det inget på, och sedan dess har det inte kommit någon mer "rosa flytning" har mensverk idag, men inte alls lika illa som jag brukar ha då mensen väl kommit då jag ligger i fosterställning hela första dagen av mensen.
Är detta mens? Nidblödning? Mellanblödning? Missfall? Blir galen!!
Speciellt när jag testar neg om och om igen :(
Någon som haft liknande?
Vårt andra försök och har inga barn sen tidigare.. Så jag har ingen aning om någonting. Googlar allt !
Testade nu på BIM +1. Inte gravid :(
Testade nu på BIM +1. Inte gravid :(