BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Vi 5 som har bim samtidigt, när har ni haft era äl ?:)
Vi 5 som har bim samtidigt, när har ni haft era äl ?:)
Måste få skriva av mig.
6 dagar efter ÄL fick jag en rosa flytning vid toabesöket. Inte mer med det.. Dagen efter fick jag ljusbrun flytning bara vid toabesöken. Sedan dagarna efter detta har jag haft bruna flytningar och varit mer kissnödig än vanligt. De bruna flytningarna vill inte ge med sig. Har haft någon liiiten blodstrimma med men absolut inte som min mens. Känns underligt att ha det såhär 8 dagar innan BIM..
Idag är jag på ÄL+11 eller12, men inget plus på stickan nu ikväll. Kan det vara en konstig mens tro eller om det är nidblödning, infektion osv..?
Någon som varit med om samma?
Kanske ringa gyn imorgon.. :S
Ber om ursäkt för lång text..
Hej Vänner!
Jag vet inte hur många som är kvar här från april/maj-trådarna men jag har haft en paus från FL lite. Kan dock meddela att vi ännu inte fått något plus.
Vi är nu inne på femte försöket och jag har tappat hoppet.
Det känns som att där är något fel på oss.
Ovanpå allt så blir alla runt omkring mig gravida, Min vän blev gravid andra månaden efter att hon slutat med pillerna, hon slutade efter mig.. :(
Blir så ledsen.. Vi prickar alltid ÄL men ingenting. det funkar inte..
Nu har jag köpt ett digitalt. Kunde inte hålla mig
Dock så kissade jag senast vid 7 så får vänta några timmar innan jag testar. Är redan kissnödig så vet inte hur detta ska gå, haha!
Jag borde gissningsvis ha BIM den 29-31juli. Har så oregelbunden så det är totalt omöjligt att veta, men 31 är det 39 dagar och det är det längsta jag haft på en stund mellan gångerna, så hoppas på ett + denna månad :)
Räknar med att kunna ta ett testa på fredag. På söndag (om en vecka) borde jag definitivt se om jag är gravid. Har grova känningar så om jag inte är gravid måste jag ha någon sjukdom :/
Vi slutade med p-piller i juni förra året, men har inte aktivt prövat. Vi prickade in ÄL denna gång (första gången med stickor), så vi får väl se. Har ju som sagt inte prövat riktigt men man blir ju så besviken och frustrerad när det humpas vilt och inget sker! :(
Hej Vänner!
Jag vet inte hur många som är kvar här från april/maj-trådarna men jag har haft en paus från FL lite. Kan dock meddela att vi ännu inte fått något plus.
Vi är nu inne på femte försöket och jag har tappat hoppet.
Det känns som att där är något fel på oss.
Ovanpå allt så blir alla runt omkring mig gravida, Min vän blev gravid andra månaden efter att hon slutat med pillerna, hon slutade efter mig.. :(
Blir så ledsen.. Vi prickar alltid ÄL men ingenting. det funkar inte..
någon här som vet om man kan ha äl tidigare än beräknat? Är det vanligt?