BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Kan tillägga att jag varken har andra ÄL-symptom eller testat ännu.
Hmm BIM på torsdag o har verkligen tappat hoppet på att det har tagit sig denna månaden. Vågar knappt gå på toaletten är så rädd att mensen ska dyka upp. Så konstigt har haft en massa symtom sen 1 vecka tillbaks o det har jag fortfarande men igår kväll så fick jag bara för mig att det inte hade gått vägen. Ah såå frustrerande. Känns som om kroppen leker med en på nåt sätt. Men men bara o invänta BIM o se...
Hej, någon som kan, vill, orkar lägga till mig i listan? Bim 20/7, Annette79, 4:de barnet, 5:e försöket (mf i maj & juni)
Tack "Nile90"
Ja hittade dig i mina gamla trådar från 08 :) När blir BF denna gången? :)
Grattis till plusset Nallebjörnis
Denna månad går inget vägen...först så fick vi liv att sova hos mina svärföräldrar pga renovering=inget babymaking. Sen fick vi till det i lördags sen åkte sambon bort och kommer hem idag. OCH hylsan till cb digital ältest pajade i förra veckan så nu har jag inte koll på det heller. Brukar få glad gubbe dag 15 el 16 så få köra på att äl är ungefär samma cykeldag denna månad? Isåfall finns det fortfarande lite hopp cd16 idag..
Fråga, äl flytningar (trådiga) när kommer de i förhållande till äl, under, före eller efter? Aldrig märkt några förut men i söndags hade jag det.