• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • sarasessi

Grattis till plussen!

Bim-3 idag. Negativt på testlagrets. Har blivit besatt av tanken av att bli gravid igen och väntan och tankarna varje månad mellan äl och bim blir bara jobbigare. Får se om mensen kommer på fredag eller ej. Lycka till alla andra i tråden!

• jessi84
    sarasessi skrev 2014-07-01 21:36:06 följande:

Grattis till plussen!

Bim-3 idag. Negativt på testlagrets. Har blivit besatt av tanken av att bli gravid igen och väntan och tankarna varje månad mellan äl och bim blir bara jobbigare. Får se om mensen kommer på fredag eller ej. Lycka till alla andra i tråden!

Jag ska också ha mens på fredag tror jag om cykeln är lika lång som första månaden.

Inte hållit på så länge.

Känt av lite små värk imagen nu på kvällen till och från och känns ibland som "det rinner" till där nere men det är inget än så får se om det är mens på g eller inte.

Hoppas bara inte denna månads cykel är lång. Svårt att veta efter fredagen (om mensen ej kommer) om man är gravid (det är jag ej, eller har ej den tanken) eller om cykeln är lång.
  • MammaMia91

BIM idag, ingen mens än. Ont i ländryggen, kissar hela tiden. Lite små stickningar på höger sida nere i "tjejmagen". Har bestämt att kommer inte mensen innan fredag så ska jag testa dock väldigt svårt att hålla sig.

• SiriGreta
    Manelma skrev 2014-07-01 21:33:30 följande:

Jag är en testoman & ja tyvärr vanligt enda grejen som fick mig liiite hoppfull idag är att den faktiskt är kvar o synlig efter att testet torkade idag, lite kors i taket känsla blev det... Men testa igen imorgon, kan ju va att den kände av men va för små nivåer av hcg ännu.

Okej så det har hänt dig tidigare Manelma? Att du fått svagt plus som sedan försvunnit igen? :(
  • Manelma
    SiriGreta skrev 2014-07-01 22:00:09 följande:
    Okej så det har hänt dig tidigare Manelma? Att du fått svagt plus som sedan försvunnit igen? :(
    Jupp därför jag inte tar dagens test med några glädje känslor ännu trots att det faktiskt fortfarande syns. Tills båda linjer är lika starka och syns kommer jag inte hurra :( 
  • SiriGreta
    Manelma skrev 2014-07-01 22:03:32 följande:

Jupp därför jag inte tar dagens test med några glädje känslor ännu trots att det faktiskt fortfarande syns. Tills båda linjer är lika starka och syns kommer jag inte hurra :( 

Nej men det konstiga är att strecket dör upp efter det torkat efter ca 10 min och var kvar ett tag... Men senare var det borta. Jaja var kanske bara ett sådant där spökstreck kanske. Men jag tycker ditt ser väldigt positivt ut iaf så håller tummarna det stämmer! :)
  • Frutess

Nu kommer en "äcklig" fråga! Men har bim den 9 alltså -7 dit. Var på toa imorse och hade snorgula slemmig/klumpig flytning. Inte mycket men lite som syntes på pappret! Någon annan som haft så??

• längtarigen

Jag håller på att bli galen, om kroppen envisas med att inte bli gravid, varför då alla dessa symtom varje månad? Molvärk i tjejmagen, värk längst ned i ryggen, lätt illamående som kommer och går, kväljningar av frukosten igåroch idag, det "drar" i nedre delen av magen och igår smakade kaffet inte lika bra som det brukar....massa symtom att bara bocka av, men det har hänt flera gånger förut med minus på stickan så därför blir jag mer less än hoppfull...

Svar på tråden BIM Juli 2014