BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Grattis till plussen!
Bim-3 idag. Negativt på testlagrets. Har blivit besatt av tanken av att bli gravid igen och väntan och tankarna varje månad mellan äl och bim blir bara jobbigare. Får se om mensen kommer på fredag eller ej. Lycka till alla andra i tråden!
Grattis till plussen!
Bim-3 idag. Negativt på testlagrets. Har blivit besatt av tanken av att bli gravid igen och väntan och tankarna varje månad mellan äl och bim blir bara jobbigare. Får se om mensen kommer på fredag eller ej. Lycka till alla andra i tråden!
BIM idag, ingen mens än. Ont i ländryggen, kissar hela tiden. Lite små stickningar på höger sida nere i "tjejmagen". Har bestämt att kommer inte mensen innan fredag så ska jag testa dock väldigt svårt att hålla sig.
Jag är en testoman & ja tyvärr vanligt enda grejen som fick mig liiite hoppfull idag är att den faktiskt är kvar o synlig efter att testet torkade idag, lite kors i taket känsla blev det... Men testa igen imorgon, kan ju va att den kände av men va för små nivåer av hcg ännu.
Jupp därför jag inte tar dagens test med några glädje känslor ännu trots att det faktiskt fortfarande syns. Tills båda linjer är lika starka och syns kommer jag inte hurra :(
Nu kommer en "äcklig" fråga! Men har bim den 9 alltså -7 dit. Var på toa imorse och hade snorgula slemmig/klumpig flytning. Inte mycket men lite som syntes på pappret! Någon annan som haft så??
Jag håller på att bli galen, om kroppen envisas med att inte bli gravid, varför då alla dessa symtom varje månad? Molvärk i tjejmagen, värk längst ned i ryggen, lätt illamående som kommer och går, kväljningar av frukosten igåroch idag, det "drar" i nedre delen av magen och igår smakade kaffet inte lika bra som det brukar....massa symtom att bara bocka av, men det har hänt flera gånger förut med minus på stickan så därför blir jag mer less än hoppfull...
Är på bim -5 men har lovat mig själv att inte testa förrän tidigast på söndag...
Ursäkta om jag spamar tråden men har även som träningsvärk i brösten utan att ha tränat...