BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Hoppar in här!
BIM idag och testat nedan. Vad tror ni?
Samma här med BIM den 12e! Men jag tänker nog ta ett test imorgon. Vi firar bröllopsdag och tänkte att OM det skulle visa något så vore det ju fantastiskt. Det blir faktiskt mitt första grav test som jag hoppas är positivt. Så spännande! Men har inga höga förväntningar, vara hoppas..
Har bim den 12. Någon mer som har det och helst av allt önskar att mensen inte dyker upp? Har testat rfsu negativt för två dagar sedan, men det kan ju vara för tidigt.. Vad säger ni?
Tänkte bara säga att jag har startat en ny BIM lista för augusti för oss som inte lyckades den här månaden. Vore roligt om vi kunde fortsätta följas
BIM Augusti 2014 heter den
Kraaaamm
Köpte cb test idag men fortfarande neg... Bim-3 idag så de kanske är tidigt. Men det är så drygt att vänta:( men än så längre ingen mensvärk men har som ont eller ja växt värk haha så vet inte om de är inbillning eller om det stämmer. Kommer inte alls ihåg hur de var med sonen:(
Ni som plussat känner ni nått i magen innan plusset??
Hoppar in här!

Köpte cb test idag men fortfarande neg... Bim-3 idag så de kanske är tidigt. Men det är så drygt att vänta:( men än så längre ingen mensvärk men har som ont eller ja växt värk haha så vet inte om de är inbillning eller om det stämmer. Kommer inte alls ihåg hur de var med sonen:(
Åhhhhh stort stort grattis till er som plussat!! Imorgon ska jag ringa Mvc. Får se vad de säger, säkerligen inget jag inte redan vet...
Hoppar in här!