• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • NILE90
    snö 81 skrev 2014-07-07 05:40:45 följande:
    BIM på torsdag och en stor övertygelse att det inte tagit sig. Men så eftersom jag hade ett test hemma kunde jag inte låta bli att bara bevisa för mig själv att det var kört. Men då dyker detta tydliga plus upp direkt innan kontrollstrecket ens kommit fram...

Grattis!!! :)
  • Reggi

BIM på torsdag och en stor övertygelse att det inte tagit sig. Men så eftersom jag hade ett test hemma kunde jag inte låta bli att bara bevisa för mig själv att det var kört.

Men då dyker detta tydliga plus upp direkt innan kontrollstrecket ens kommit fram...

Grattis:)
  • joss82

BIM på torsdag och en stor övertygelse att det inte tagit sig. Men så eftersom jag hade ett test hemma kunde jag inte låta bli att bara bevisa för mig själv att det var kört.

Men då dyker detta tydliga plus upp direkt innan kontrollstrecket ens kommit fram... phpQlmvLQ22596.jpg

Grattis!!! Varför trodde du inte att det hade tagit sig? Vad hade du för symtom? Åh, jag vill också ha ett plus men känner mig rätt säker på att mensen kommer idag på ÄL+11 som den gjorde sist..
  • Freuda
    silje skrev 2014-07-06 22:33:23 följande:

Jag fick ju min mens idag. Men jag tig ett test nu ikväll iaf. Ser jag i syne eller är de ett plus i rutan? Eller är jag helt knäpp?? :-/ phpwMNkua19898.jpg

Tog mig friheten att redigera din bild litegrann. Tycker mig skymta nåt extremsvagt. Iaf upptill.

Hur har det gått?
  • Syren

Men då dyker detta tydliga plus upp direkt innan kontrollstrecket ens kommit fram...

Wow, grattis!!! Varför trodde du att det inte tagit sig?
  • snö 81
    joss82 skrev 2014-07-07 07:19:46 följande:
    Grattis!!! Varför trodde du inte att det hade tagit sig? Vad hade du för symtom? Åh, jag vill också ha ett plus men känner mig rätt säker på att mensen kommer idag på ÄL+11 som den gjorde sist..
    Tidigare graviditeter har jag fått galet ont i brösten några dagar innan BIM, men denna gången känner jag bara lite lite i brösten. Så jag var helt övertygad om att det var kört denna månaden
  • längtarigen

Grattis så roligt!
  • MonDieu

Jag skriver här också för min bim borde ha varit i juli och för att jag är så jäkla tokglad: jag är gravid! På bim+ 15 testade jag positivt! Måste haft jäkligt sen ägglossning eller något!

• silje
    Freuda skrev 2014-07-07 07:38:07 följande:
    Tog mig friheten att redigera din bild litegrann. Tycker mig skymta nåt extremsvagt. Iaf upptill.

Hur har det gått? phphf8MwF71976.jpg
    De va nog bara ett spök streck. För mycke klar rött blod kommer. Tack ändå <3
  • Evening primrose

Grattis till plus i tråden!!!

Jag är inte med på listan såg jag kan nån lägga till moi?

Enl app bim 12 juli, men äl kom typ två dar tidigare så ska jag ta 10 juli då?

♡ Lilla E ♡
Svar på tråden BIM Juli 2014