BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
BIM på torsdag och en stor övertygelse att det inte tagit sig. Men så eftersom jag hade ett test hemma kunde jag inte låta bli att bara bevisa för mig själv att det var kört.
Men då dyker detta tydliga plus upp direkt innan kontrollstrecket ens kommit fram...
BIM på torsdag och en stor övertygelse att det inte tagit sig. Men så eftersom jag hade ett test hemma kunde jag inte låta bli att bara bevisa för mig själv att det var kört.
Men då dyker detta tydliga plus upp direkt innan kontrollstrecket ens kommit fram... 
Jag fick ju min mens idag. Men jag tig ett test nu ikväll iaf. Ser jag i syne eller är de ett plus i rutan? Eller är jag helt knäpp?? :-/ 
Jag skriver här också för min bim borde ha varit i juli och för att jag är så jäkla tokglad: jag är gravid! På bim+ 15 testade jag positivt! Måste haft jäkligt sen ägglossning eller något! 

Grattis till plus i tråden!!!
Jag är inte med på listan såg jag kan nån lägga till moi?
Enl app bim 12 juli, men äl kom typ två dar tidigare så ska jag ta 10 juli då?