• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Frutess
    längtarigen skrev 2014-07-06 15:27:50 följande:

Tog ett test iallafall...hade bara hållit mig i ca 40 min men efter fem minuter var där ett svagt rosa sträck, bim imorgon, vågar man lita på detta?!?!?

Grattis! Låter som ett plus ju!!:D
  • längtarigen
    Frutess skrev 2014-07-06 16:15:47 följande:

Grattis! Låter som ett plus ju!!:D

Tack! Tog ett test till nyss efter att ha hållit mig drygt en timme och det blev ett tydligare streck så det är nog ett litet syskon som växer därinne! Helt otroligt så glada vi är! Men också genast oroliga att nåt ska gå fel... Men mest glada och tacksamma förstås!

Håller tummarna för fler plus i tråden och att augusti blir månaden för er som tyvärr fått sin mens! Många kramar till er alla!
  • NILE90
    sariiparii skrev 2014-07-06 16:43:14 följande:
    Hjälp, ser ni något?

Jag ser något svagt! :)
  • sariiparii
    NILE90 skrev 2014-07-06 17:00:26 följande:

Jag ser något svagt! :)

aaaah ok. Konstigt för jag slutade med piller på 4 veckor sedan och ficl positivt test för 1 vecka sedan. Sedan bara negativa och nu det här på BIM -4. Förstår ingenting...
  • sariiparii

TROR det är BIM -4. Måste ha varit falskt positivt för en vecka sedan. Ska vänta ett par dagar nu och sedan göra digitalt.

• eagle87

Har sedan 3 månader tillbaka börjat få ljusbruna flytningar på bim -3-2... Fattar inte varför. Aja nu vet jag iaf att de inte tagit sej o mensen är på g. Suck... Vet inte hur länge man orkar hoppas o fortsätta. :(

• NILE90
    sariiparii skrev 2014-07-06 17:08:58 följande:
    aaaah ok. Konstigt för jag slutade med piller på 4 veckor sedan och ficl positivt test för 1 vecka sedan. Sedan bara negativa och nu det här på BIM -4. Förstår ingenting...

Vad är det för test du har? Vissa test brukar visa falskt positivt och så.
  • Erikali

Mens på BIM+2. Bara att ta nytagna och försöka igen, det var trots allt bara första försöket :)

Svar på tråden BIM Juli 2014