• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • eagle87

hmm vet inte vad jag ska tro. har tidigare månader fått lite ljusbrunt på bim -1 sen dagen efter mens. nu började ljusbrunt på bim-3.. o de kommer o går, kommer ibland nästan svart liten prick pp pappret, de ju torkat blod om de så pass mörkt, känner inga andra mens symptom. har emellanåt jätteont i brösten typ som att de sår eller blåmärken. ojämn brunfärg runt vårtgårdarna typ som att de växer? åh hoppas inte mensen kommer. har googlat o man kan ha bruna flytningar runt bim o plussa.?

• Lollipoppan
    eagle87 skrev 2014-07-06 21:10:24 följande:

hmm vet inte vad jag ska tro. har tidigare månader fått lite ljusbrunt på bim -1 sen dagen efter mens. nu började ljusbrunt på bim-3.. o de kommer o går, kommer ibland nästan svart liten prick pp pappret, de ju torkat blod om de så pass mörkt, känner inga andra mens symptom. har emellanåt jätteont i brösten typ som att de sår eller blåmärken. ojämn brunfärg runt vårtgårdarna typ som att de växer? åh hoppas inte mensen kommer. har googlat o man kan ha bruna flytningar runt bim o plussa.?

Ser ju verkligen ut som ett pluss. Grattis!
  • Jessans

Idag eller imorgon är mitt datum för BIM men är sååååå otålig. Vill vet nu men har redan testat massa test som visat negativt så vill inte slösa något mer förrän på tisdag (eller kanske imorgon om det inte har kommit något ;) ). Var låghormonare när jag väntade dottern så kan ju vara därför negativa test eller att jag testat för tidigt... 

Hoppas på att det har tagit sig :) 

Håller tummarna för alla andra som också väntar nu i dagarna o GRATTIS till alla som plussat :)

• Freuda
    lindgrenmaria91 skrev 2014-07-06 08:36:02 följande:

När jag var gravid i Juni så började jag få lite mensvärk en vecka efter ägglossningen som blev mer och mer närmare BIM. Nu slutatde det dock u missfall men jag brukar aldrig känna något innan mens så för mig var det ju ett tidigt tecken. Igår hade det gått en vecka sen ägglossningen igen och började känna lite svag värk igen, får se om det blir mer i veckan. Vågar inte hoppas på för mycket än i alla fall :)

Aha okej.. Vad tråkigt! :( hoppas det går bättre den här gången!

Min mol/mensvärk håller i sig idag också. Bara att vänta till BIM och se :)

När har du BIM?
  • silje

Jag fick ju min mens idag. Men jag tig ett test nu ikväll iaf. Ser jag i syne eller är de ett plus i rutan? Eller är jag helt knäpp?? :-/

• silje

Ser nu att de inte synd på bilden. Men i verkligheten så är de svagt svagt plus streck... Hur ska jag tolka de tro? Missfall eller bara mellan blödning?

• Muffins81

Kan jag hänga på här månntro? Är i förd med att försöka få syskon och har väl inte börjat "seriöst" än men tror vi hade sex en gång ungefär vid äl. Bim runt 16/7 iaf.

• Gummsan

BIM någonstans mellan imon och på onsdag och testet är blankt så mensen lär ju komma

• Gummsan
    emlo86 skrev 2014-07-06 18:34:20 följande:

Hoppar in här!

BIM idag och testat nedan. Vad tror ni?

phpEfqsFK48895.jpg

Grattis!!
  • snö 81

BIM på torsdag och en stor övertygelse att det inte tagit sig. Men så eftersom jag hade ett test hemma kunde jag inte låta bli att bara bevisa för mig själv att det var kört.

Men då dyker detta tydliga plus upp direkt innan kontrollstrecket ens kommit fram...

Svar på tråden BIM Juli 2014