• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Lollipoppan
    corran skrev 2014-07-05 19:27:22 följande:

Nähä...ingen bebis i magen den här gången heller... Skitmens... Blir bara så less :( men men inge att göra åt saken bara försöka igen!

Tråkigt. Håller tummarna för nästa gång då!
  • silje

Inte testat på några dagar nu. Men tänkte ta ett test i morgon bitti, då blir de BIM+2 å jag tror väl på neg iof. Men jag hoppas ju på ett stort + så klart . Tillbringar nu kvällen på sjukhuset, men en misstänkt propp i benet :-/ trodde bara man fick de bär man va äldre än 29... Men jag hoppas på att de är ett bett från något äckligt kryp.

• Freuda

Nu hoppar jag in här också! Hade ÄL för drygt en vecka sedan. Har nu haft mensvärk till och från i två dagar. Även öm i brösten, framförallt när jag tar av mig bh:n efter en dag.

Tempade mig dessutom igår och idag, min basaltemp är 36,6-36,7. Igår hade jag 37,5 och idag 37,3. Är det möjligt att kroppen redan skulle kunna förändras om det skulle vara en eventuell graviditet på gång?

BIM 14/7 och detta är vårt andra försök! :)

• snö 81
    Lollipoppan skrev 2014-07-05 21:11:42 följande:
    Vissa blir ju gravida när de slutar försöka, men hur slutar man försöka undrar jag?
    Ja, hur slutar man om man försöka?! Jag blir bara så deppig när det går så dåligt
  • Nallebjörnis
    silje skrev 2014-07-05 21:51:57 följande:

Inte testat på några dagar nu. Men tänkte ta ett test i morgon bitti, då blir de BIM+2 å jag tror väl på neg iof. Men jag hoppas ju på ett stort + så klart . Tillbringar nu kvällen på sjukhuset, men en misstänkt propp i benet :-/ trodde bara man fick de bär man va äldre än 29... Men jag hoppas på att de är ett bett från något äckligt kryp.

Läskigt. Håller tummarna
    *Michaela Victoria 091216*
  • silje

De ska ju vara BIM -2 inte +2 eller hur som helst så ska den helst inte dyka upp på tisdag!!

• Pyret 85
    snö 81 skrev 2014-07-05 19:33:29 följande:

Är det bara jag eller är det gravida magar överallt just nu?!

Har deppat ihop rätt rejält och tror inte att vi någonsin kommer lyckas.

Nä det är inte bara du, jag ser bebismagar ÖVERALLT.. det eller nyfödda bebisar.
    silje skrev 2014-07-05 21:51:57 följande:

usch hoppas det inte är en propp i benet. krya på dig!
  • Pyret 85
    corran skrev 2014-07-05 19:27:22 följande:

Nähä...ingen bebis i magen den här gången heller... Skitmens... Blir bara så less :( men men inge att göra åt saken bara försöka igen!

jävla mens!!!
  • lindgrenmaria91
    Freuda skrev 2014-07-05 22:32:11 följande:

Nu hoppar jag in här också! Hade ÄL för drygt en vecka sedan. Har nu haft mensvärk till och från i två dagar. Även öm i brösten, framförallt när jag tar av mig bh:n efter en dag.

Tempade mig dessutom igår och idag, min basaltemp är 36,6-36,7. Igår hade jag 37,5 och idag 37,3. Är det möjligt att kroppen redan skulle kunna förändras om det skulle vara en eventuell graviditet på gång?

BIM 14/7 och detta är vårt andra försök! :)

När jag var gravid i Juni så började jag få lite mensvärk en vecka efter ägglossningen som blev mer och mer närmare BIM. Nu slutatde det dock u missfall men jag brukar aldrig känna något innan mens så för mig var det ju ett tidigt tecken. Igår hade det gått en vecka sen ägglossningen igen och började känna lite svag värk igen, får se om det blir mer i veckan. Vågar inte hoppas på för mycket än i alla fall :)
  • Sandy90
    snö 81 skrev 2014-07-04 09:39:17 följande:

Ni andra med BIM 9-11/6, har ni några känningar?

Jag känner mig gravid vissa dagar och inte gravid andra dagar. Men sambon är övertygad om att jag är gravid...

Känningar har jag men har gått igenom detta några gånger sen min dotter kom i dec-11 så jag vågar inte hoppas för jag är rädd att bli extra besviken. Plus att jag har haft bruna flytningar sen äl :-/

Bm sa att det med största sannolikhet hade med äl att göra eftersom de kom då och att jag hade haft så ont som jag hade och att de kunde hålla på i upp till två veckor (konstigt men ok då).

Känner mig ändå inte särskilt hoppfull, fick stickningar på ett specifikt ställe i livmodern på äl+6 och molvärk sen dess. Men vågar ändå inte hoppas
Svar på tråden BIM Juli 2014