• corran

BIM Juli 2014

Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

• Svar på tråden BIM Juli 2014
  • joss82

Jag hade ordentligt molvärk två-tre dagar Äl+6-8. Nu är den borta :(. Känner mig ovanligt trött, brösten ömmar rejält och har ordentliga humörsvängningar men det är troligtvis bara mens på gång. Suck, denna väntan. ÄL+10 idag.

• EmmJo

Ingen mens idag heller. Nu väntar jag bara på den... Testet i fredags var ju negativt. Inga symptom idag, mer än trötthet. Ska ringa Mvc imorgon, är på bim+9 idag :(

• goaround
    Pyret 85 skrev 2014-07-05 13:21:37 följande:

Ni som har ÄL-test från CB, hur många gånger per dag testar ni?

Jag har CB, de lila stickorna som ska visa 2 dagar hög fertilitet och 2 dagar maximal fertilitet, Har tagit dessa test sen dag 8, Idag fick jag maximal fertilitet, jag undrar lite hur detta kunde ske? Hade jag aldrig hög fertilitet? För nu har jag ju ägglossning om 2 dagar... På sidan av tar jag rfsu stickor, idag visade rfsu stickan starkare än tidigare MEN det är ändå långt ifrån lika starkt som kontrollsträcket eller starkare som det ska vara för ägglossning, så jag är lite förvirrad.. 
  • minaday

Har bim den 12. Någon mer som har det och helst av allt önskar att mensen inte dyker upp? Har testat rfsu negativt för två dagar sedan, men det kan ju vara för tidigt.. Vad säger ni?Glad

• längtarigen

Tog ett test iallafall...hade bara hållit mig i ca 40 min men efter fem minuter var där ett svagt rosa sträck, bim imorgon, vågar man lita på detta?!?!?

• Syren

Jävla skit. Mens idag, två dagar innan BIM. Less man blir... :(

Tänk om man efter varje försök kunde få reda på varför det inte blev något just denna gången?

Styrkekramar till er andra som också fått mens <3

• NILE90

ÄL+10 idag, bröstvårtorna gör bara ondare och ondare. Humöret åker verkligen berg-och dalbana och fick tidigare en lätt lätt illamåendeattack. Jisses vad jag verkligen hoppas att det har tagit sig denna gång, testar någon gång under nästa helg om inte mensen kommit på torsdag.

• silje

Jäkla skit! Fick mens idag, 2 dagar för tidigt dessutom... Så om någon vill ta bort mig från listan så vore de snällt. Hoppar över till augusti listan istället lycka till ni andra som väntar nu <3

Svar på tråden BIM Juli 2014