BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Jag hade ordentligt molvärk två-tre dagar Äl+6-8. Nu är den borta :(. Känner mig ovanligt trött, brösten ömmar rejält och har ordentliga humörsvängningar men det är troligtvis bara mens på gång. Suck, denna väntan. ÄL+10 idag.
Ingen mens idag heller. Nu väntar jag bara på den... Testet i fredags var ju negativt. Inga symptom idag, mer än trötthet. Ska ringa Mvc imorgon, är på bim+9 idag :(
Ni som har ÄL-test från CB, hur många gånger per dag testar ni?
Kan nån ta bort mig från listan? Tack.
Har bim den 12. Någon mer som har det och helst av allt önskar att mensen inte dyker upp? Har testat rfsu negativt för två dagar sedan, men det kan ju vara för tidigt.. Vad säger ni?
Fick den röda tanten idag, får hoppa över till augusti-tråden istället..
Tog ett test iallafall...hade bara hållit mig i ca 40 min men efter fem minuter var där ett svagt rosa sträck, bim imorgon, vågar man lita på detta?!?!?
Jävla skit. Mens idag, två dagar innan BIM. Less man blir... :(
Tänk om man efter varje försök kunde få reda på varför det inte blev något just denna gången?
Styrkekramar till er andra som också fått mens <3
ÄL+10 idag, bröstvårtorna gör bara ondare och ondare. Humöret åker verkligen berg-och dalbana och fick tidigare en lätt lätt illamåendeattack. Jisses vad jag verkligen hoppas att det har tagit sig denna gång, testar någon gång under nästa helg om inte mensen kommit på torsdag.
Jäkla skit! Fick mens idag, 2 dagar för tidigt dessutom... Så om någon vill ta bort mig från listan så vore de snällt. Hoppar över till augusti listan istället
lycka till ni andra som väntar nu <3