BIM Juli 2014
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)
Tog ett till test nu efter att ha hållt mig i ca 4,5 timme och även det blev ett supersvagt streck på (knappt tydbart) är det då positivt eller kan det vara två test som visar spökstreck? (Testlagretstester)
Tog ett till test nu efter att ha hållt mig i ca 4,5 timme och även det blev ett supersvagt streck på (knappt tydbart) är det då positivt eller kan det vara två test som visar spökstreck? (Testlagretstester)
Hej tjejer! BIM +5 idag, fortfarande varken mens eller plus. Testade senast igår med clearblue, tyckte mig skymta nåt svagt först, men sen inget. Sen jämförde jag med en bild jag hade kvar från förra plusset på bim-1, och det var så blått och starkt och fint ochmdå kände jag att det här är bullshit, klart jag inte är gravid. Men man undrar ju såklart vart mensen tagit vägen. Något liknande har aldrig hänt mig tidigare under 20 år av mens... men det är väl missfallet för två månader sen som har ställt till det. Får nog räkna med att den hoppat över den här månaden och att jag får äl ändå snart och med lite tur kanske man lyckas pricka rätt. Det är ju ändå juli och semester ;) blir lite svårt att veta när jag har nästa bim bara...
jag har sån molvärk idag, brukar inte ha det mellan ÄL och mens. Tog iaf ett ÄL-test (testoman) för att se om ägget släppt och det har det iom att testet var negativt. vilket känns skönt. vi har myst på mkt nu runt ÄL, dag 17, 19, 20, 21, 22. så vi har gjort allt vi kunnat.
Jag är på väg o köpa test nu..... Ska köpa cb digitalt.... Jag fastar o har inte druckit sen 1:30 inatt. Ska jag göra testet nu på eftermiddag lr vånta tills imorn? Tror ni fasta kan förskjuta mens dvs förlänga lutealfasen? Så sjukt nervös.
Jag är på väg o köpa test nu..... Ska köpa cb digitalt.... Jag fastar o har inte druckit sen 1:30 inatt. Ska jag göra testet nu på eftermiddag lr vånta tills imorn? Tror ni fasta kan förskjuta mens dvs förlänga lutealfasen? Så sjukt nervös.
Såhär såg mitt CB ut igår... kan aldrig stämma att man inte skulle få ett tydligt plus på bim +4. (Förra gången var det som sagt superstarkt på bim-1) Dessutom har jag inga alls symtom förutom utebliven mens. Jag ger upp för denna gång helt enkelt och hoppas på att mensen sätter igång snart. Eller att den kanske bara har hoppat över en månad och att det är en ny äl på gång. Nya friska tag alltså och lycka till alla ni som har BIM i dagarna!

Fiiaaa
Inplantationen kan ha varit tidigare senast.