• Anonym (Nyfiken)

Naken bad

Hej!
    Någon som testa nakenbad och haft eller sett andra ha sex på stranden.

• Svar på tråden Naken bad
  • Sensitiveguy
    Anonym (NakenJanne) skrev 2014-06-11 09:09:21 följande:
    TYcker det är lite upphetsande när folk kan se min kisse.

Har du fitta?
  • Sensitiveguy
    ManligMan skrev 2014-06-11 22:14:52 följande:
    Vilket är det snuskigaste stället i Stockholm? Är det Kärsön?

Är nakenbad snuskigt?
  • ManligMan
    Sensitiveguy skrev 2014-06-11 22:16:52 följande:

Är nakenbad snuskigt?
    Det finns bra och dåligt snusk.
  • Mandarina1

JA..
    Men nakenbad har inte mer med sex att göra än ett vanligt bad. Vill du ha sex på stranden är det viktiga att du ligger avskilt så du inte stör de som inte vill se. Det gäller både textilbad och nakenbad.

• Anonym (NakenJanne)
    Sensitiveguy skrev 2014-06-11 18:37:23 följande:

Har du fitta?
    Nej, en kisse (penis).
  • Anonym (.)

Det är män som ni som gör att tjejer inte vill åka till nakenbaden.

• ManligMan
    Mandarina1 skrev 2014-06-12 08:33:48 följande:

JA..
    Men nakenbad har inte mer med sex att göra än ett vanligt bad. Vill du ha sex på stranden är det viktiga att du ligger avskilt så du inte stör de som inte vill se. Det gäller både textilbad och nakenbad.

Det var därför jag frågade. Jag skulle åka till Ågesta om jag vill åka till ett osnuskigt bad.
  • nickname01
    Mandarina1 skrev 2014-06-12 08:33:48 följande:
    JA..

Bra inlägg, jag har varit med om obehagliga överraskningar på vanlig strand där ungarna sprang på ett par. Man väljer ju gärna själv när man har blommor och bin samtalet :)
  • ManligMan
    nickname01 skrev 2014-06-12 12:04:55 följande:

Bra inlägg, jag har varit med om obehagliga överraskningar på vanlig strand där ungarna sprang på ett par. Man väljer ju gärna själv när man har blommor och bin samtalet :)
    De kan väl råka ut för värre saker än att se ett par ha sex? Jag förespråkar inte att man knullar överallt men på en del låter det ju som the end of the world.
Svar på tråden Naken bad