Naken bad
Hej!
Någon som testa nakenbad och haft eller sett andra ha sex på stranden.
Hej!
På nakenbadet kollar alla in andra, men olika mycket och med olika tankar.
Men alla gör det inte med tanken "henne/honom skulle man knulla", utan många tänker "fin kropp", "snygg snopp" eller "snygg rakning/ Snygg hårbuske".
Som att kolla på en vacker tavla, en fin bil eller annat som ögat uppskattar.
Själv gillar jag att det är så prestigelöst, jordnära och blandade åldrar.
Jag gillar att det är tanter på 60+, MILFar, par i alla åldrar och en del udda män.
På nakenbadet kollar alla in andra, men olika mycket och med olika tankar.
Men alla gör det inte med tanken "henne/honom skulle man knulla", utan många tänker "fin kropp", "snygg snopp" eller "snygg rakning/ Snygg hårbuske".
Som att kolla på en vacker tavla, en fin bil eller annat som ögat uppskattar.
Själv gillar jag att det är så prestigelöst, jordnära och blandade åldrar.
Jag gillar att det är tanter på 60+, MILFar, par i alla åldrar och en del udda män.
För Västeråsare kan jag rekommendera Ängsö för en nakenupplevelse. Det ser helt folktomt ut och det passar ju bra för den fege.
">
Trevligt på Kärsön idag för er som undrar om det händer saker på nakenbad. Mörk tjej och hennes kille hade en kort men skön stund.
Varför är det snack om sex i samband med nakenbad? Naturister badar naken för att de tycker om att sola och bada nakna, inte för att ha sex.
Nakenbad har inte med sex att göra. Allt prat om sex i kombination med nakenbad skrämmer bort kvinnor, barn och även många män.
I Tyskland går hela familjer på nakenbad utan att det är något konstigt med det.
Jag älskar att bada naken, men gör det bara när jag få vara själv,
eller med någon som jag kan slappa med.
Hej!