• Anonym (Nyfiken)

Naken bad

Hej!
    Någon som testa nakenbad och haft eller sett andra ha sex på stranden.

• Svar på tråden Naken bad
  • Anonym (nakenfisen)

Skulle vara mysigt med nakenbad men vågar inte gå själv. Har ingen tanke på sex men det är skönt att vara naken. Spelar ingen roll om någon tittar bara dom inte glor.

• Anonym (hmm)

Är tjej, skulle bli kåt av att se alla män nakna på ett bad. Jag kanske skulle testa på det...

• Anonym (Man)
    aide skrev 2014-07-09 10:22:48 följande:

Varför är det snack om sex i samband med nakenbad? Naturister badar naken för att de tycker om att sola och bada nakna, inte för att ha sex.
    Nakenbad har inte med sex att göra. Allt prat om sex i kombination med nakenbad skrämmer bort kvinnor, barn och även många män.
    I Tyskland går hela familjer på nakenbad utan att det är något konstigt med det.

Håller med dej fullständigt !
    BRA !!!
  • Cuddles

Är det jag som inte greppar men.... vad har nakenbad med sex att göra?
    Man är naken, solar och badar för det är skönt. Och man blir inte kåt att se andra nakna därför det handlar inte om sex.... eller är jag så fel ute.

Vart kan man hitta ett bad i Sthlm där det bara är bad och inte sex. Gärna ett litet och inte tokvälbesökt.

• Anonym (nakenbadare)

Jag tycker det e hett och ligga på stranden och kolla på alla som går förbi, har sett många som ligger och leker med sig själva, tycker det e härligt så länge man inte stör någon som inte gillar det.

• Frökenfrykena

Nakenbad är främst till för människor som i lugn och ro vill umgås,sola och bada nakna i andras sällskap (oavsett om man kommer i andras sällskap eller ligger för sig själv).

Sen har det blivit så att vissa stränder/platser som förknippas med nudism/naturism även har blivit platser där människor träffas för att ha sex/åker tillsammans för att ha sex eller åker för att titta på när andra människor har sex.

Jag och min man tycker detta är helt ok så länge det sköts snyggt och att det inte påverkar dom som endast är där för att njuta av solen.

Såg i en kommentar tidigare att någon tog Tyskland som exempel. Visst finns det många exempel på fina stränder där och en utbredd nudist kultur men vi har varit där flera ggr och jah kan också säga att jag har sett många knullande par, många fluktare och vi har fått fler (framförallt min man) kommentarer/sexuella anspelningar i Tyskland än i Sverige så visst finns det samma typ av "fördelning" mellan "rena" nudister och nakenfluktare även i Tyskland.

• Anonym (NakenJanne)
    Cuddles skrev 2015-07-19 19:25:13 följande:

Är det jag som inte greppar men.... vad har nakenbad med sex att göra?
    Man är naken, solar och badar för det är skönt. Och man blir inte kåt att se andra nakna därför det handlar inte om sex.... eller är jag så fel ute.

Vart kan man hitta ett bad i Sthlm där det bara är bad och inte sex. Gärna ett litet och inte tokvälbesökt.

Det finns många som gillar att visa upp sej när dom har sex och många som gillar att titta på och onanera under tiden.
  • Sunshineday

Har varit 3 ggr på nakenbad runt Vänern . Mest för nyfikenheten och se om jag vågar klä av mig naken

Alla gångerna har det inte varit många där men fick syn på ett par runt 50år ungefär som lekte bakom täta buskar . Nyfiken blev jag och gick förbi dom och kasta en snabb blick på dom .paret såg mig och båda log mot mig och fortsätter sen med myset

Jag lägger mig på handduken naken ungefär 25 meter ifrån . Kikar försiktigt emellenåt på paret som nu har frun börjat suga försiktigt utan att verka bry sig om att jag sitter där så jag antar att dom vill ha åskådare. Tar mod till mig och smått drar i kuken

Och ligger och tittar på frun som suger gubben väldigtbra . Hon tittar ibland mot mig och ler en del .

Efter en stund lägger hon sig på rygg och särar på benen och säger något till gubben (vet ej ) gubben lägger sig på henne och tränger in i henne o börjar pumpa på fort . Jag ligger och runkar och njuter av paret . Väldigt kåt var jag iallafall kommer jag ihåg och gillar äldre kvinnor så jag njöt länge sen

• Anonym (NakenJanne)
    Sunshineday skrev 2015-08-05 23:26:58 följande:

Har varit 3 ggr på nakenbad runt Vänern . Mest för nyfikenheten och se om jag vågar klä av mig naken

Alla gångerna har det inte varit många där men fick syn på ett par runt 50år ungefär som lekte bakom täta buskar . Nyfiken blev jag och gick förbi dom och kasta en snabb blick på dom .paret såg mig och båda log mot mig och fortsätter sen med myset

Jag lägger mig på handduken naken ungefär 25 meter ifrån . Kikar försiktigt emellenåt på paret som nu har frun börjat suga försiktigt utan att verka bry sig om att jag sitter där så jag antar att dom vill ha åskådare. Tar mod till mig och smått drar i kuken

Och ligger och tittar på frun som suger gubben väldigtbra . Hon tittar ibland mot mig och ler en del .

Efter en stund lägger hon sig på rygg och särar på benen och säger något till gubben (vet ej ) gubben lägger sig på henne och tränger in i henne o börjar pumpa på fort . Jag ligger och runkar och njuter av paret . Väldigt kåt var jag iallafall kommer jag ihåg och gillar äldre kvinnor så jag njöt länge sen

Exakt! Som jag sa så finns det många som gillar att visa upp sej!
    Sprutade du? Visade du dom att du gjorde det? Det hade dom gillat!
Svar på tråden Naken bad