• Anonym (Nyfiken)

Naken bad

Hej!
    Någon som testa nakenbad och haft eller sett andra ha sex på stranden.

• Svar på tråden Naken bad
  • Sunshineday

Är nog många som gillar visa upp sig

och titta på andra.

Jag sprutade i sanden precis innan dom var klara

Frun såg att jag fick orgasm och hon nickade på huvudet.. typ som tack för titten

Härligt att vara helt naken på stranden med människor som ser mig . Är glad att jag våga prova ta av mig tillslut efter flera år av funderande.

Är nog mest äldre på nakenstränderna som vågar näcka tror jag . Skulle vara mysigt med unga människor också . Men jag är nöjd jag med dom äldre kvinnor som särar lite väl mycket hihi

• Jonte71
    Anonym (hmm) skrev 2015-06-19 02:45:01 följande:

Är tjej, skulle bli kåt av att se alla män nakna på ett bad. Jag kanske skulle testa på det...

Vill du ha sällskap?
  • Jonte71

Jag har aldrig varit på ett nakenbad men är nyfiken på att gå på ett. Gillar att vara naken och tittar (inte glor) gärna på andra nakna. Skulle dock tycka det är lite pinsamt om jag blev allt för kåt av att vara där  bland alla andra nakna.

Får fundera på om jag ska ta mod till mig!

• jlhappy

Jag tycker inte att man ska blanda ihop nakenbad och sex.
    Visst är det så att nakna kroppar väcker intresse men alla är ju i samma läge liksom-nakna!
    Jag tycker det känns avslappnat och inte konstigt alls.
    Igår besökte jag nakenbad och får en mogen dam som "granne"
    Hon kom en stund efter mig och säger att detta är hennes favoritplats,givetvis får hon ligga där.
    Vi ligger där och pratar om allt utom sex faktiskt.
    Jag är kanske 20 år yngre och visst hon tittar lite (jag med
    Men inget mer!

Har läst i tråden att vissa har sex på beachen och detta är helt ok tycker jag.
    Blir ingen störd eller mår dåligt så ...inget problem för mig.

• Anders 386

Jag har varit på nakenbad några gånger. Aldrig sett några ha sex öppet. (Men det beror väl på vilket bad man är på.) Har aldrig fått stånd, möjligen har den svullnat lite. Det som jag trodde skulle vara ett problem blev inget problem.

Skönt att slippa blöta badkläder, men visst finns det en viss sexuell spänning också. För mig handlade det också om en ren prestation, typ att övervinna sin rädsla för att visa sig naken. Numera känner jag mig som en idiot när jag står och försöker dölja mina ombyten på en textilbadstrand - måste jag verkligen stå och skämmas för att visa min kropp, jag fattar inte varför den är så hemsk att den måste döljas för andra??
    Jag tycker att nakenbad är det naturliga och textilbad är svårt att förstå sig på. Numera är jag inte så pryd på textilbad heller, kan byta om ganska öppet där utan att jag bryr mig.

Vid tillfälle badar jag näck även när jag är ensam, det känns bara så knäpp att ta på sig kläder när man ska bada?????

Dom som vill ha sex på stranden kan med fördel hålla sig till dom stränder där det är accepterat och inte förstöra stämningen och ryktet på "officiella" nakenbad.

• Jonte71
    Anders 386 skrev 2015-08-06 13:15:48 följande:

Jag har varit på nakenbad några gånger. ...

Beskriv gärna dina första besök på nakenbad, är nyfiken men inte tagit mig till något.

Några saker jag funderat över:
    - Hur är stämningen, avslappnat/spänt osv
    - Upplever du att du själv och andra iakttar varandra?
    - Könsfördelning?
    - Åldersfördelning?
    - Något jag bör tänka på innan jag tar mig till ett nakenbad?

Jag har inga som helst problem att visa mig naken!

• Anders 386
    Jonte71 skrev 2015-08-06 13:34:55 följande:

Beskriv gärna dina första besök på nakenbad, är nyfiken men inte tagit mig till något.

Några saker jag funderat över:
    - Hur är stämningen, avslappnat/spänt osv
    - Upplever du att du själv och andra iakttar varandra?
    - Könsfördelning?
    - Åldersfördelning?
    - Något jag bör tänka på innan jag tar mig till ett nakenbad?

Jag har inga som helst problem att visa mig naken!

Mina högst begränsade erfarenheter...
    Första gången var på Viggebybadet i Östergötland.
    Väldigt avslappnad stämning, inte så mycket folk när jag varit där.
    lite kollande är det, men diskret, ingen behöver känna sig uttittad, alla är försiktiga och hänsynsfulla.
    70% män kanske..  Dom kvinnor som var där ingick i par, ganska många ensamma lite äldre män. Nån gång har jag sett två kvinnor i sällskap.
    Ganska hög medelålder, något enstaka yngre par.

På Rugen var det lite annat, mera mixade åldrar o mera lika fördelat mellan könen.. Och massor av folk.

Dom unga snygga häftiga människorna hittar du inte på dom nakenbad som jag varit på, det är lite mer prestigelöst och behaglig stämning på nakenbad tycker jag.
  • Jonte71
    Anders 386 skrev 2015-08-06 13:48:09 följande:
    Mina högst begränsade erfarenheter...
    Första gången var på Viggebybadet i Östergötland.
    Väldigt avslappnad stämning, inte så mycket folk när jag varit där.
    lite kollande är det, men diskret, ingen behöver känna sig uttittad, alla är försiktiga och hänsynsfulla.
    70% män kanske..  Dom kvinnor som var där ingick i par, ganska många ensamma lite äldre män. Nån gång har jag sett två kvinnor i sällskap.
    Ganska hög medelålder, något enstaka yngre par.

På Rugen var det lite annat, mera mixade åldrar o mera lika fördelat mellan könen.. Och massor av folk.

Dom unga snygga häftiga människorna hittar du inte på dom nakenbad som jag varit på, det är lite mer prestigelöst och behaglig stämning på nakenbad tycker jag.
    Tack för svaret!
  • Sugen01

Ja finns ju inget skönare och upphetsande att bada naken, badar naken ofta ????...har haft sex på en flytbrygga en kväll och jag kan bara säga att det är det bästa som har hänt

• DenGrönaAlien
    Jonte71 skrev 2015-08-06 12:15:45 följande:

Jag har aldrig varit på ett nakenbad men är nyfiken på att gå på ett. Gillar att vara naken och tittar (inte glor) gärna på andra nakna. Skulle dock tycka det är lite pinsamt om jag blev allt för kåt av att vara där  bland alla andra nakna.

Får fundera på om jag ska ta mod till mig!

Jag håller med dig, alltid varit intresserad i nakenbad osv men jag tror att jag skulle aldrig vågat klä av mig just om jag skulle få stånd.. skulle nog sprungit därifrån utan att ta mina kläder med mig ;)
  • Anonym (Jodåsåatte)
    Anonym (NakenJanne) skrev 2014-06-12 10:09:31 följande:

Nej, en kisse (penis).

Öh,ok.. De flesta tänker nog tvärtom. Kisse=katt=pussy? Typ..
Svar på tråden Naken bad