• Anonym (Nyfiken)

Naken bad

Hej!
    Någon som testa nakenbad och haft eller sett andra ha sex på stranden.

• Svar på tråden Naken bad
  • nickname01
    ManligMan skrev 2014-06-12 17:18:28 följande:
    De kan väl råka ut för värre saker än att se ett par ha sex? Jag förespråkar inte att man knullar överallt men på en del låter det ju som the end of the world.

Sant! Ett mord hade naturligtvis varit värre på en badstrand med barnfamiljer :)
  • ManligMan
    nickname01 skrev 2014-06-12 18:26:47 följande:

Sant! Ett mord hade naturligtvis varit värre på en badstrand med barnfamiljer :)
    Tänkte mer att de får se andra barn som får dricka läsk en vardag.
  • nickname01
    ManligMan skrev 2014-06-12 18:35:13 följande:
    Tänkte mer att de får se andra barn som får dricka läsk en vardag.

Nästan samma sak!
  • Anonym (Tjejen)

Jag gillar att bada näck, men ser inte kopplingen till sex alls. Herregud, avdramatisera det lite! Klart ingen vill åka till nudistställena när allt man hör att dit åker de som ser det hela som ett ställe för sex och att kåta upp sig på!

(Jag är tjej som mitt alias antyder)

• ManligMan
    Anonym (Tjejen) skrev 2014-06-12 19:22:36 följande:

Jag gillar att bada näck, men ser inte kopplingen till sex alls. Herregud, avdramatisera det lite! Klart ingen vill åka till nudistställena när allt man hör att dit åker de som ser det hela som ett ställe för sex och att kåta upp sig på!

(Jag är tjej som mitt alias antyder)

Tur att vi har så mycket stränder i Sverige där man kan bada naken i avskildhet.
  • Anonym (Tjejen)
    ManligMan skrev 2014-06-12 19:44:33 följande:
    Tur att vi har så mycket stränder i Sverige där man kan bada naken i avskildhet.
    Fast avskildhet har ju inget att göra med att man inte vill bli uttittad och objektifierad? Jag har inga problem med att vara på stränder med mycket folk eller i stora sällskap och nakenbada - jag vill bara inte bli utstirrad som ett sexobjekt.
  • ManligMan
    Anonym (Tjejen) skrev 2014-06-12 19:54:29 följande:
    Fast avskildhet har ju inget att göra med att man inte vill bli uttittad och objektifierad? Jag har inga problem med att vara på stränder med mycket folk eller i stora sällskap och nakenbada - jag vill bara inte bli utstirrad som ett sexobjekt.
    Det kan jag förstå men tittad på kommer du att bli eftersom det ligger för djupt nedärvt för att man ska kunna låta bli. Det kan också vara kyrkans fel och deras jävla fikonlöv.

Jag menar inte att det är ok att någon sitter med stånd två meter ifrån dig men ett diskret tittande är svårt att undgå?
  • Anonym (Tjejen)
    ManligMan skrev 2014-06-12 20:14:17 följande:
    Det kan jag förstå men tittad på kommer du att bli eftersom det ligger för djupt nedärvt för att man ska kunna låta bli. Det kan också vara kyrkans fel och deras jävla fikonlöv.
    Jag menar inte att det är ok att någon sitter med stånd två meter ifrån dig men ett diskret tittande är svårt att undgå?
    Det du säger är alltså att män inte kan låta bli att titta när det finns nakna kvinnor i närheten? Det bekräftar ungefär alla könssterotypstankar på att män är kåta djur, typ, som inte kan låta bli att objektifiera kvinnor. Jag menar, jag har inget emot att bli spanad på, men när ett ställe som ska vara avslappnad för gött bad och sol antas vara en arena för sexuella lekar och skamlöst spanande på nakna kroppar - nej, då vill jag inte bli objektifierad på det sättet.

För jag - som heterokvinna - har inga som helst problem med att låta bli att både kika diskret eller att vrålglo ens på nakna män jag finner attraktiva. Jag köper inte att det inte går att komma ifrån. Man måste inte titta på allt och alla bara för att de finns framför ögonen. Faktiskt.

Men nu, over and out, jag tror inte jag kommer få ut nåt mer av det här eller tillföra nåt - men ni män som tycker det är för få kvinnor på nakenstränderna, ni kanske ska fundera på varför en vända till!
  • ManligMan

Bakom mina solglasögon kan ja va mig själv. Jag tror att många hardcore-naturister och nudister, män som kvinnor har en exhibitionistisk ådra. Går man på nakenbad kommer folk att glo, over and out.

• Anonym (tjej)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-06-09 22:28:29 följande:
    Vi bor i södra Sverige, när du haft sex på nakenbaden är det med par eller ensamma män/kvinnor.

Man får ju för sig att det är mest äldre män.

Ok..... Med par o fler killar

Är SJ 20+
Svar på tråden Naken bad