• Anonym (Lärlingen)

Avsugning!

Så här ligger det till... Jag känner mig jätte obekväm med att suga av min sambo (eller andra män för den delen) men jag tänder ändå på själva idéen.
    Jag vill kunna känna mig bekväm då jag vet att min sambo gillar att få sådan behandling (och det skulle även kunna underlätta lite när jag inte känner för att ha vaginalt sex).

Jag är väll mest rädd för att det inte ska bli bra eller att jag använder tänderna för mycket... Så hur ska jag kunna bli bättre och känna mig bekväm i det? Det har blivit så att jag till och med inte längre orkar försöka för att jag känner mig dålig...
    Så ge mig era bästa tips på hur jag ska kunna bli en bra kuksugerska och även tända mer på det än bara teoretiskt!????

• Svar på tråden Avsugning!
  • Kereza

Inte för att protestera här, men Fråga honom om han vill ha pungsmek imo - min blev hemskt illa berörd när jag, min vana trogen, gjorde det, för han tycker att det är obehagligt och inte skönt alls (alltså, inte bara när jag gör det, han gör det inte själv heller) 

Kan kännas lite jobbigt att fråga det första du gör, så testa dig fram första gången och prata om det efteråt (alltså, inte direkt efter då, det kan kännas lite konstigt) och håll koll på hans eventuella signaler medan du håller på.

Har du tur så är din som min och visar tydligt vad han gillar/inte gillar.

Det är lätt att kategoriskt säga att "alla män" gillar det ena eller andra, men om man råkar ut för en av undantaget så kan det gå rätt fel att jobba utifrån antaganden.

• Jonte71
    Anonym (Lärlingen) skrev 2014-08-16 19:03:28 följande:

Finns det någon man som kan ge tips på hur de gillar att få en avsugning?

Jag som man kan bara säga hur jag uppskattar det, jag tror kvinnor generellt har större erfarenhet av mer än en man. 

Det jag själv gillar är närvaro, själva tekniken är viktig men nävaron från den som suger är viktigare. En tjej som man får ögonkontakt och har den där blicken är guld!

Jag gillar att tjejen pussar mig på bröstkorgen, magen och benen. Har hon långt hår får gärna håret smeka mig. Ger rysningar. Mysket ögonkontakt och gör det långsamt och använder tungan, smeker ollonet när man kommit så lång.

Blev lite sugen på en avsugning nu! Grymt skönt både som förspel och när hon suger mig så jag kommer!

• Anonym (Eufori)

Jag frågade min kille ärligt hur han skulle betygsätta mina avsugningar på en skala från 1 till 10. Jag vet att han älskar dom men blev ändå glad när han sa 12... :D

Jag gör vad som känns bra för mig. En dålig avsugning innehåller: tvång, olust, skådespel, för mycket tankar, kalla händer, torr mun. Och man blir torr i munnen om man är stressad/pressad/nervös.

Så här gör jag:

Han får ligga ner och jag lägger huvudet på hans mage så jag inte ser honom. Det är jag och hans kuk som ska leka. Sen börjar jag smeka den lätt, och pungen för han gillar det. När den börjar svara på min beröring så börjar jag pussa den. Mjukt med läpparna, det är en fantastisk känsla att få undersöka, smaka på, beundra ett organ som man inte har själv.

När han får fullt stånd så tar jag mycket saliv i handen och blöter ner hela kuken. Smeker den långsamt och han älskar ljudet av det blöta.

Efter en stund sätter jag mig på knä mellan hans ben och tar den i munnen. Allt är mjukt och lugnt i början. Slickar pungen, pussar mycket, runkar med saliv.

Det viktiga för mig är att jag gör det som är skönt för mig. Jag får så mycket endorfiner av det här att jag blir hög. Berusad, euforiskt svävande.

Sen fortsätter det och eskalerar, brukar sluta med att han håller i mitt hår och knullar min mun, jag håller handen som stöd runt hans kuk för att inte få den mot tänderna. Sen om jag får välja så kommer han så i min mun och jag sväljer allt (bästa känslan) men han gillar mer att jag runkar i slutet mot mitt ansikte så han ser allt :) så vi turas om.

Låt en avsugning ta tid, stressa inte för att han ska komma. Vi håller på i minst 1 timma max 2 :D

DU ska njuta!

• Anonym (Tjejen)

Fan nu blev ju jag sugen på att suga efter att läst era beskrivningar

• Jonte71
    Anonym (Tjejen) skrev 2014-08-16 20:27:24 följande:

Fan nu blev ju jag sugen på att suga efter att läst era beskrivningar

Hör av dig så kan du få suga! Jag gick igång på denna tråden då den både ger intressant läsning och fantasier! Härligt att läsa när tjejer/kvinnor beskriver att de gillar att suga!
  • Anonym (v)

Den helt klart viktigaste detaljen är att tjejen själv gillar det. Man vill ju inte ha känslan att tjejen vill att det ska vara över så snart som möjligt.

Är kuken ett fascinerande organ? Blir du själv kåt av den och hur du kan påverka din kille genom den? Använd isåfall den känslan och unna dig själv att få leka med den leksaken. Lär dig hur du kan stimulera den på olika sätt för att få olika reaktioner. Gör du detta så törs jag nästan lova att killen blir nöjd. Och om inte annat så kommer du att lära dig vad just han gillar.

Om du inte är så intresserad av kuken för egen del så är det nog svårt att bli en bra kuksugerska.

Men visst, några konkreta tumregler: dra inte för hårt i huden, bit inte i kuken speciellt kring ollonet. Börja varsamt och upptäck efterhand.

• livserfaren
    Anonym (Eufori) skrev 2014-08-16 20:05:44 följande:

Jag frågade min kille ärligt hur han skulle betygsätta mina avsugningar på en skala från 1 till 10. Jag vet att han älskar dom men blev ändå glad när han sa 12... :D

Jag gör vad som känns bra för mig. En dålig avsugning innehåller: tvång, olust, skådespel, för mycket tankar, kalla händer, torr mun. Och man blir torr i munnen om man är stressad/pressad/nervös.

Så här gör jag:

Han får ligga ner och jag lägger huvudet på hans mage så jag inte ser honom. Det är jag och hans kuk som ska leka. Sen börjar jag smeka den lätt, och pungen för han gillar det. När den börjar svara på min beröring så börjar jag pussa den. Mjukt med läpparna, det är en fantastisk känsla att få undersöka, smaka på, beundra ett organ som man inte har själv.

När han får fullt stånd så tar jag mycket saliv i handen och blöter ner hela kuken. Smeker den långsamt och han älskar ljudet av det blöta.

Efter en stund sätter jag mig på knä mellan hans ben och tar den i munnen. Allt är mjukt och lugnt i början. Slickar pungen, pussar mycket, runkar med saliv.

Det viktiga för mig är att jag gör det som är skönt för mig. Jag får så mycket endorfiner av det här att jag blir hög. Berusad, euforiskt svävande.

Sen fortsätter det och eskalerar, brukar sluta med att han håller i mitt hår och knullar min mun, jag håller handen som stöd runt hans kuk för att inte få den mot tänderna. Sen om jag får välja så kommer han så i min mun och jag sväljer allt (bästa känslan) men han gillar mer att jag runkar i slutet mot mitt ansikte så han ser allt :) så vi turas om.

Låt en avsugning ta tid, stressa inte för att han ska komma. Vi håller på i minst 1 timma max 2 :D

DU ska njuta!

Så låter en expert på området ta lärdom tjejer, fan va bra skrivet, blir såå kååt av att läsa ditt inlägg,
  • Anonym (Eufori)
    livserfaren skrev 2014-08-16 23:37:33 följande:

Så låter en expert på området ta lärdom tjejer, fan va bra skrivet, blir såå kååt av att läsa ditt inlägg,

Åh vad kul! För ibland tycker jag att jag är för självisk när jag suger och tror att han bara säger att det är bra för att vara snäll :)
  • livserfaren

J

Anonym (Eufori) skrev 2014-08-17 01:20:41 följande:

Åh vad kul! För ibland tycker jag att jag är för självisk när jag suger och tror att han bara säger att det är bra för att vara snäll :)

Skulle vara lycklig med en tjej med din inställning till kuksugning, blir faktiskt avundsjuk på din kille som har det så bra.
  • Anonym (Si 8)
    Anonym (Lärlingen) skrev 2014-06-11 13:16:12 följande:

Så här ligger det till... Jag känner mig jätte obekväm med att suga av min sambo (eller andra män för den delen) men jag tänder ändå på själva idéen.
    Jag vill kunna känna mig bekväm då jag vet att min sambo gillar att få sådan behandling (och det skulle även kunna underlätta lite när jag inte känner för att ha vaginalt sex).

Jag är väll mest rädd för att det inte ska bli bra eller att jag använder tänderna för mycket... Så hur ska jag kunna bli bättre och känna mig bekväm i det? Det har blivit så att jag till och med inte längre orkar försöka för att jag känner mig dålig...
    Så ge mig era bästa tips på hur jag ska kunna bli en bra kuksugerska och även tända mer på det än bara teoretiskt!????

Det viktigaste är att du tycker om att suga, för det märker man snart. Var inte för hårdhänt bara, du märker snart om han tycker om det, brukar inte ta så lång tid innan han sprutar.
Svar på tråden Avsugning!