HäckHäxan skrev 2014-09-08 19:20:52 följande:
"Celines Essence skrev 2014-08-17 13:54:46 följande:
Jag tycker om att bara mysa med älskades kuk ibland. Då, i början, gör jag det mest för min egen skull. Inte för att ge honom maximal njutning. Då smeker jag kuken och håller i den, tittar på den från olika vinklar...bara njuter av att se och känna den i min hand. Jag brukar ofta smaka på den då också. När jag märker hur han börjar njuta allt mer och intensivare ökar jag mitt engagemang mot att ge honom bästa njutning.
När jag börjar suga brukar jag runka in kuken i min mun, som då har extra mycket saliv. Jag har märkt att det ger extra stark njutning när jag riktigt SUGER kuken. Alltså suger in kinderna så att kuken blir tight och ganska hårt omfamnad i munnnen. Jag möter handens rörelser med munnen. Då och då låter jag tungan svepa över strängen på baksidan och emellanåt håller jag förhuden sträckt nedåt medan jag suger. Allra mest av tiden låter jag handen möta min sugande mun (med den tighta omfamnande vacuum-liknande sugtekniken)...och så fortätter jag tills han kommer...
Mitt råd till ts är framför allt att börja lite kravlöst...bara njuta av kuken, utan att båda ska känna att det är en resa mot orgasm och perfekt njutning."
Jag gör som dessa, alltså en mix av det. Varvar mellan att suga och sen mer hångla med kuken, låta tungan leka längs ollonet, över det, längs skaftet, pungen osv. På samma sätt variera jag även tanken med handen och munnen. Så det kan verkligen gå från mjukt och retsamt till ganska brutalt, beroende på vad den andre gillar och vilket humör jag själv är på. Men oavsett hur fan jag gör så blir jag galet kåt av att göra det. Ha skaftet blött så det glider bra när du runkar samtidigt. Det skall vara en glädje att suga, att ge, allt från pussar och små retsamma slick med tungan lite här och var, till att suga in så mycket du bara kan. Jag brukar dessutom vrida handen under tiden jag runkar också, så det inte blir samma delar av skaftet som berörs hela tiden. Låt det söla som fan, använd andra handen att smeka pungen med, låt det fuktiga hjälpa dig när du smeker där med.
Jag formligen älskar att suga kuk, det är så underbart, Älskar kuk helt enkelt och jag kan absolut retas, smeka på alla möjliga sätt och vis bara för att jag tycker om det, har testat med diverse saker i munnen också just for fun, is, tuggummit, dricka med kolsyra osv. Testar man inget så lär man sig ju inget nytt heller

Hmmm, lät som en mkt bra teknik :)