• Anonym (Lärlingen)

Avsugning!

Så här ligger det till... Jag känner mig jätte obekväm med att suga av min sambo (eller andra män för den delen) men jag tänder ändå på själva idéen.
    Jag vill kunna känna mig bekväm då jag vet att min sambo gillar att få sådan behandling (och det skulle även kunna underlätta lite när jag inte känner för att ha vaginalt sex).

Jag är väll mest rädd för att det inte ska bli bra eller att jag använder tänderna för mycket... Så hur ska jag kunna bli bättre och känna mig bekväm i det? Det har blivit så att jag till och med inte längre orkar försöka för att jag känner mig dålig...
    Så ge mig era bästa tips på hur jag ska kunna bli en bra kuksugerska och även tända mer på det än bara teoretiskt!????

• Svar på tråden Avsugning!
  • Anonym (jaja)
    Anonym (vackert) skrev 2014-08-22 20:02:42 följande:
    Ok. Mysigt med handdukarna..:) Ja, fan vad härligt om dessa cafeer fanns här, och för båda könen *L* Skulle nog komma lite folk:P (jaja....på flera sätt;)

Satt folk bredvid och sneglade, eller var det helt avslappnat o naturligt? Att snubben bredvid tog sin fika och var helt opåverkad av det som skedde bredvid?
    Var det en bit mellan borden, eller riktigt nära? Finns det några såna ställen, eller typ hundratals?
    Det är avlappnat och naturligt. Alla är ju där i samma syfte. Belysningen är ganska dämpad och stolsryggarna är ganska höga så man är relativt ostörd. Skulle tro att det finns hundratals om inte tusentals såna ställen i Tokyo. Däremot så är japaner ganska reserverade mot utomstående och som utböling blir man i regel inte inläppt på dessa inrättningar. Servitriserna kan nämligen inte alltid engelska och kan vara obekväma med att servera icke japaner. Det finns dock en handfull ställen (i Tokyo) som välkomnar utlänningar.
  • Anonym (vackert)
    Anonym (jaja) skrev 2014-08-22 20:24:38 följande:
    Det är avlappnat och naturligt. Alla är ju där i samma syfte. Belysningen är ganska dämpad och stolsryggarna är ganska höga så man är relativt ostörd. Skulle tro att det finns hundratals om inte tusentals såna ställen i Tokyo. Däremot så är japaner ganska reserverade mot utomstående och som utböling blir man i regel inte inläppt på dessa inrättningar. Servitriserna kan nämligen inte alltid engelska och kan vara obekväma med att servera icke japaner. Det finns dock en handfull ställen (i Tokyo) som välkomnar utlänningar.
    Oki:) Tänkte särskilt på avståndet bredvid/åt sidan till nästa person som sitter och fikar eller blir avsugen, ungefär hur nära den personen sitter. Ens rygg döljer ju mycket in the first place, men åt sidan....not so much. Och sneglar typ han bredvid, eller tittar strikt på sin fika eller tidning? (tänker lite att bi-män kan vilja snegla:)  
  • Anonym (Njutaren)
    Anonym (vackert) skrev 2014-08-22 20:38:39 följande:
    Oki:) Tänkte särskilt på avståndet bredvid/åt sidan till nästa person som sitter och fikar eller blir avsugen, ungefär hur nära den personen sitter. Ens rygg döljer ju mycket in the first place, men åt sidan....not so much. Och sneglar typ han bredvid, eller tittar strikt på sin fika eller tidning? (tänker lite att bi-män kan vilja snegla:)  
    Känns spontant som att om du har problem med att nån ser dig bli avsugen så gå inte till ett sådant ställe!?!?!?!
  • Anonym (vackert)
    Anonym (Njutaren) skrev 2014-08-22 20:43:29 följande:
    Känns spontant som att om du har problem med att nån ser dig bli avsugen så gå inte till ett sådant ställe!?!?!?!
    Haha, det kan ju också vara tvärtom, att jag eggas av tanken på att man tittar på varandra medan det pågår:)) Synd att det inte finns här i Sverige.
  • Anonym (jaja)
    Anonym (vackert) skrev 2014-08-22 20:38:39 följande:
    Jag upplevde aldrig att någon glodde. Man går ju dit för att bli avsugen och det tar 15 minuter eller vad man väljer att betala för och sedan går man.
  • Anonym (vackert)
    Anonym (jaja) skrev 2014-08-22 21:01:23 följande:
    Jag upplevde aldrig att någon glodde. Man går ju dit för att bli avsugen och det tar 15 minuter eller vad man väljer att betala för och sedan går man.
    Haha, jag är helt fascinerad av tanken på att besöka ett sånt ställe:)))
    Verkligen synd att det inte finns här, men tack för all härlig info! *L*
  • Anonym (Jess 81)

Jag brukar suga in pungen i munnen och ha den i munnen lite. Det är jätteuppskattat kan jag säga :)

• Anonym (vackert)
    Anonym (Jess 81) skrev 2014-08-22 22:16:37 följande:

Jag brukar suga in pungen i munnen och ha den i munnen lite. Det är jätteuppskattat kan jag säga :)

Synnerligen trevligt initiativ där:) Och vore härligt att se mina två stoora kulor samtidigt inne i tjejens mun *L* Man känner verkligen att ens liv vilar i hennes våld där o då.....skräckblandad förtjusning kan man säga:P ;)

• Anonym (njuren)

Det där med att suga på pungen verkar vara något av en vattendelare, en del gillar att få pungen sugen, andra gillar det inte.

Själv tillhör jag kategori nr 2, jag tycker inte om det. Däremot tycker jag att det är sjukt skönt att få pungen slickad, jag kommer aldrig glömma första gången jag var med om det.

Jag stod upp och tjejen satt på knä framför mig, Hon drog ner mina kalsonger och fick hälsa på en mycket rädd och nervös snopp som varken var hård eller stor.
    Hon tog det med ro och gosade med den, smekte den med näsan och larvade sig lite och plötsligt kände jag en våt och varm tunga mot den rakade pungens känsliga hud, WOW! Jag höll på att ramla baklänges men lyckades hålla balansen. Nu började det hända saker och min första avsugning var ett faktum och en stund senare hade jag äntligen blivit av med svendomen.

• CelineL

Sug för glatta livet bara! Om du är rädd att tänderna ska förstöra - "vik över" läpparna som när du har målat på läppstift el. dyl. och gnuggar dem, fast med öppen mun såklart. (Fruktansvärt dålig förklaring men dölj bara tänderna mha läpparna så är det ingen risk att du gör illa honom)

Variera sedan mellan att suga, slicka och kyssa hela hans kuk. Från rot till topp. Givetvis bör du ägna ollonet lite extra uppmärksamhet ;) och en sak som är väldigt uppskattad är att leka med kulorna samtidigt som du suger. Du kan även försöka trycka lite vid mellangärdet och försiktigt närma dig anus. Smek lite däromkring, det brukar uppskattas när jag gör det iallafall :)

Blir du trött i käkarna kan du runka lite emellanåt och slicka/suga på kulorna samtidigt. Finns måååånga knep.

Hoppas du fått lite inspiration :)

Svar på tråden Avsugning!