• Anonym (Lärlingen)

Avsugning!

Så här ligger det till... Jag känner mig jätte obekväm med att suga av min sambo (eller andra män för den delen) men jag tänder ändå på själva idéen.
    Jag vill kunna känna mig bekväm då jag vet att min sambo gillar att få sådan behandling (och det skulle även kunna underlätta lite när jag inte känner för att ha vaginalt sex).

Jag är väll mest rädd för att det inte ska bli bra eller att jag använder tänderna för mycket... Så hur ska jag kunna bli bättre och känna mig bekväm i det? Det har blivit så att jag till och med inte längre orkar försöka för att jag känner mig dålig...
    Så ge mig era bästa tips på hur jag ska kunna bli en bra kuksugerska och även tända mer på det än bara teoretiskt!????

• Svar på tråden Avsugning!
  • Anonym (Eufori)
    livserfaren skrev 2014-08-17 05:19:14 följande:

J

Skulle vara lycklig med en tjej med din inställning till kuksugning, blir faktiskt avundsjuk på din kille som har det så bra.

Hahaha du skulle bara veta! Jag brukar prata med min kille om hans kuk som en tredje person (ja den har ett eget namn) och brukar även skicka sms och mms till min killes mobil som är adresserat till hans kuk :D

Lite stört men han tycker det är gulligt ;p
  • livserfaren
    Anonym (Eufori) skrev 2014-08-17 10:02:46 följande:

Hahaha du skulle bara veta! Jag brukar prata med min kille om hans kuk som en tredje person (ja den har ett eget namn) och brukar även skicka sms och mms till min killes mobil som är adresserat till hans kuk :D

Lite stört men han tycker det är gulligt ;p

Tycker det du gör är supersexigt och spännande.kan du inte berätta mer detaljerat.nyfiken inboxa gärna mig
  • Nerfherder
    livserfaren skrev 2014-08-17 12:47:04 följande:

Tycker det du gör är supersexigt och spännande.kan du inte berätta mer detaljerat.nyfiken inboxa gärna mig

Så du får mera runkmaterial då va? Livserfaren? I think not.
  • livserfaren

Det är så kul undrade bara hur många minuter det skulle ta för er moraltanter att skriva ett som vanligt dåligt inlägg till mig.kunde sätta tusen spänn på det.

• Jonte71
    Nerfherder skrev 2014-08-17 13:13:24 följande:
    Så du får mera runkmaterial då va? Livserfaren? I think not.
    Skulle vara hur coolt som helst att ha vetskapen om någon kvinna nyttjade vad jag skrev som del i sin onani.

Om någon kvinna i min omgivning använder mig i sin fantasier så bjuder jag gärna på det. Jag skulle tycka det var smickrande! Skrattande

Jag tror inte vi kvinnor och män är så olika i det avseendet så om någon bjuder på den möjligheten så kan det vara uppskattat av båda, kolla bara helkroppstråden!
  • Celines Essence

Jag tycker om att bara mysa med älskades kuk ibland. Då, i början, gör jag det mest för min egen skull. Inte för att ge honom maximal njutning. Då smeker jag kuken och håller i den, tittar på den från olika vinklar...bara njuter av att se och känna den i min hand. Jag brukar ofta smaka på den då också. När jag märker hur han börjar njuta allt mer och intensivare ökar jag mitt engagemang mot att ge honom bästa njutning.

När jag börjar suga brukar jag runka in kuken i min mun, som då har extra mycket saliv. Jag har märkt att det ger extra stark njutning när jag riktigt SUGER kuken. Alltså suger in kinderna så att kuken blir tight och ganska hårt omfamnad i munnnen. Jag möter handens rörelser med munnen. Då och då låter jag tungan svepa över strängen på baksidan och emellanåt håller jag förhuden sträckt nedåt medan jag suger. Allra mest av tiden låter jag handen möta min sugande mun (med den tighta omfamnande vacuum-liknande sugtekniken)...och så fortätter jag tills han kommer...

Mitt råd till ts är framför allt att börja lite kravlöst...bara njuta av kuken, utan att båda ska känna att det är en resa mot orgasm och perfekt njutning.

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Hamburgartjuven

Jag gillar inte avsugningar, bättre att jag knullar och frun gapar. Inga tänder och ingen överstimulans av sugmomentet... Bara go salivfylld håla.

• Har gjort det

Mitt råd är att stå på knä när du suger. Dels så kommer du i jämnhöjd med kuken och dels så är det lättare att tag in den i munnen i den ställningen.

Låt det ta tid. Lyssna på hans ljud då lär du höra när du gör rätt. Undvik tänderna och jobba med läpparna. Använd tungan mycket och variera hastigheten. Personligen tycker jag ögonkontakt är väldigt sexig så det rekommenderas.

När/om han kommer så låt han komma som han vill. Om du känner dig obekväm med att svälja så ta det i ansiktet.

Lycka till!

• manolito

Jag tycker bäst om när tjejen tar kuken i munnen "uppifrån", tex i 69:an eller liggandes brevid med ryggen mot mig, så att ollonets ovansida trycks mot tjejens tunga. Den känslar är så skön och minimerar risken för tandskrap.

Svar på tråden Avsugning!