• Anonym (Lärlingen)

Avsugning!

Så här ligger det till... Jag känner mig jätte obekväm med att suga av min sambo (eller andra män för den delen) men jag tänder ändå på själva idéen.
    Jag vill kunna känna mig bekväm då jag vet att min sambo gillar att få sådan behandling (och det skulle även kunna underlätta lite när jag inte känner för att ha vaginalt sex).

Jag är väll mest rädd för att det inte ska bli bra eller att jag använder tänderna för mycket... Så hur ska jag kunna bli bättre och känna mig bekväm i det? Det har blivit så att jag till och med inte längre orkar försöka för att jag känner mig dålig...
    Så ge mig era bästa tips på hur jag ska kunna bli en bra kuksugerska och även tända mer på det än bara teoretiskt!????

• Svar på tråden Avsugning!
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-09-09 22:59:07 följande:
    Sytråd
     Ja björntråd är ju en sort av sytråd och om jag ändå skall knulla med en tråd så kräver jag att det är en äkta björntråd, annars får det vara!
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • MrMom
    HäckHäxan skrev 2014-09-09 23:06:23 följande:
     Ja björntråd är ju en sort av sytråd och om jag ändå skall knulla med en tråd så kräver jag att det är en äkta björntråd, annars får det vara!
    Inte ska du behöva använda tråd när jag finns här ;)
    Jag älskar välformade rumpor och bröst i alla deras former!!
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-09-09 23:11:32 följande:
    Inte ska du behöva använda tråd när jag finns här ;)
    Har du Sveriges mest långsamma bil eller tog du genvägen genom Danmark och Tyskland först bara?
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • MrMom
    HäckHäxan skrev 2014-09-09 23:15:29 följande:
    Har du Sveriges mest långsamma bil eller tog du genvägen genom Danmark och Tyskland först bara? smile2.gif
    Va!!!? Bor inte du på Österlen?..... hahhaa....tror fan att hon blev överraskad den häxan jag hittade där.
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-09-09 23:21:49 följande:
    Va!!!? Bor inte du på Österlen?..... hahhaa....tror fan att hon blev överraskad den häxan jag hittade där.
    Ahhh  nu förstår jag varför min kristallkula exploderade här förut. Vilken jävla häxa, straffa mig för att du är dement, har fucked up tiduppfattning och snor åt dig fel häxa i drive by style! 

Joooooo owe me big time!
  • Karlfn

Jag ska inte säga att det var länge, men en liten stund hängde jag med i det där. Men just bara en liten

• MrMom
    HäckHäxan skrev 2014-09-09 23:24:23 följande:
    Ahhh  nu förstår jag varför min kristallkula exploderade här förut. Vilken jävla häxa, straffa mig för att du är dement, har fucked up tiduppfattning och snor åt dig fel häxa i drive by style! 

Joooooo owe me big time!
    Ja, det var lite överraskningssex de luxe...
    Lugn jag ska nog hitta till dig så småningom :)
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-09-09 23:31:13 följande:
    Ja, det var lite överraskningssex de luxe...
    Lugn jag ska nog hitta till dig så småningom :)
    *litar på daj då*

Fortsätter gå runt här på fäbon och vänta liksom......
  • MrMom

Ja, gå du där och tuta lite...så kommer jag snart med trumpeten.. ;)

HäckHäxan skrev 2014-09-10 12:36:54 följande:
    *litar på daj då*

Fortsätter gå runt här på fäbon och vänta liksom......
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-09-10 12:41:45 följande:
    Ja, gå du där och tuta lite...så kommer jag snart med trumpeten.. ;)
    Okej sir! 
  • MrMom
    HäckHäxan skrev 2014-09-10 12:42:44 följande:
    Okej sir! 
    Annars får man kanske ringa.... Flört
  • MrMom
    HäckHäxan skrev 2014-09-10 12:42:44 följande:
    Okej sir! 
    Annars får man kanske ringa.... Flört
Svar på tråden Avsugning!