• Anonym (Lärlingen)

Avsugning!

Så här ligger det till... Jag känner mig jätte obekväm med att suga av min sambo (eller andra män för den delen) men jag tänder ändå på själva idéen.
    Jag vill kunna känna mig bekväm då jag vet att min sambo gillar att få sådan behandling (och det skulle även kunna underlätta lite när jag inte känner för att ha vaginalt sex).

Jag är väll mest rädd för att det inte ska bli bra eller att jag använder tänderna för mycket... Så hur ska jag kunna bli bättre och känna mig bekväm i det? Det har blivit så att jag till och med inte längre orkar försöka för att jag känner mig dålig...
    Så ge mig era bästa tips på hur jag ska kunna bli en bra kuksugerska och även tända mer på det än bara teoretiskt!????

• Svar på tråden Avsugning!
  • Anonym
    manolito skrev 2014-08-22 11:45:13 följande:

Jag tycker bäst om när tjejen tar kuken i munnen "uppifrån", tex i 69:an eller liggandes brevid med ryggen mot mig, så att ollonets ovansida trycks mot tjejens tunga. Den känslar är så skön och minimerar risken för tandskrap.

Sant!

Sen att säga att man inte tar satsen i munnen som min fru säger.. Ja då kan det aldrig bli skönt för det vilar ett hot om osämja om jag skulle tillåta mig njuta och slappna av så jag avstår
  • Anonym (Bocken)

Min fru tycker inte att det är fullbordat, om hon inte tar satsen i munnen och sväljer. Jag tycker det är kanonskönt, och hon gillar det lika mycket.

• Anonym

Gah, det är fan i mig rena tortyren att läsa det här, skulle lätt byta bort en njure mot en avsugning (eller inte, men ni fattar vad jag menar)

• Anonym (jaja)
    Anonym skrev 2014-08-22 16:07:45 följande:

Gah, det är fan i mig rena tortyren att läsa det här, skulle lätt byta bort en njure mot en avsugning (eller inte, men ni fattar vad jag menar)

Du behöver inte offra en njure. Det kostar bara 600:- på valfri klinik i Danmark
  • Anonym (vackert)
    Celines Essence skrev 2014-08-17 13:54:46 följande:

Jag tycker om att bara mysa med älskades kuk ibland. Då, i början, gör jag det mest för min egen skull. Inte för att ge honom maximal njutning. Då smeker jag kuken och håller i den, tittar på den från olika vinklar...bara njuter av att se och känna den i min hand. Jag brukar ofta smaka på den då också. När jag märker hur han börjar njuta allt mer och intensivare ökar jag mitt engagemang mot att ge honom bästa njutning.

När jag börjar suga brukar jag runka in kuken i min mun, som då har extra mycket saliv. Jag har märkt att det ger extra stark njutning när jag riktigt SUGER kuken. Alltså suger in kinderna så att kuken blir tight och ganska hårt omfamnad i munnnen. Jag möter handens rörelser med munnen. Då och då låter jag tungan svepa över strängen på baksidan och emellanåt håller jag förhuden sträckt nedåt medan jag suger. Allra mest av tiden låter jag handen möta min sugande mun (med den tighta omfamnande vacuum-liknande sugtekniken)...och så fortätter jag tills han kommer...

Mitt råd till ts är framför allt att börja lite kravlöst...bara njuta av kuken, utan att båda ska känna att det är en resa mot orgasm och perfekt njutning.

Väldigt vackert skrivet!
  • Anonym (njuren)

En professionell avsugning på klinik är säkert väl utförd och tekniskt fulländad och säkert mycket prisvärd.

Jag är dock rätt säker på att jag skulle sakna den där känslan av lust och åtrå som, iaf för mig, är så viktig när det kommer till oralsex.

När jag går ner på en tjej så gör jag det för att jag VILL.. jag vill smaka på henne och slicka i mig varje lite droppe av hennes saft samtidigt som jag njuter av känna hennes kropp svara på min tungas och mina läppars rörelser. Hennes doft och smak fyller hela mitt medvetande när målmedvetet pushar henne närmare och närmare tills hon plötsligt spänner hela kroppen och jag kan suga mig fast vid henne, lyssna och njuta .

Att tjejen känner något liknande för min kuk är en stor del av upplevelsen för mig och jag har svårt att tro att det går att fejka hursomhelst.

• Anonym (jaja)
    Anonym (njuren) skrev 2014-08-22 18:50:24 följande:

En professionell avsugning på klinik är säkert väl utförd och tekniskt fulländad och säkert mycket prisvärd.

Jag är dock rätt säker på att jag skulle sakna den där känslan av lust och åtrå som, iaf för mig, är så viktig när det kommer till oralsex.

När jag går ner på en tjej så gör jag det för att jag VILL.. jag vill smaka på henne och slicka i mig varje lite droppe av hennes saft samtidigt som jag njuter av känna hennes kropp svara på min tungas och mina läppars rörelser. Hennes doft och smak fyller hela mitt medvetande när målmedvetet pushar henne närmare och närmare tills hon plötsligt spänner hela kroppen och jag kan suga mig fast vid henne, lyssna och njuta .

Att tjejen känner något liknande för min kuk är en stor del av upplevelsen för mig och jag har svårt att tro att det går att fejka hursomhelst.

I Tokyo finns det avsugningskaféer (pink salon) där det kostar motsvarande 250:- för att servritrisen ska gå ner på en. Att bli avsugen av ett proffs i en publik miljö är en märklig upplevelse som kan rekommenderas för den som har inte är blyg av sig. Håller dock med att det finns andra dimensioner än det tekniska.
  • Anonym (vackert)
    Anonym (jaja) skrev 2014-08-22 19:09:28 följande:
    I Tokyo finns det avsugningskaféer (pink salon) där det kostar motsvarande 250:- för att servritrisen ska gå ner på en. Att bli avsugen av ett proffs i en publik miljö är en märklig upplevelse som kan rekommenderas för den som har inte är blyg av sig. Håller dock med att det finns andra dimensioner än det tekniska.
    250, med eller utan kondom? Eller samma pris? Vet du om det finns såna cafeer även i andra länder, (mer närliggande)
  • Anonym (jaja)
    Anonym (vackert) skrev 2014-08-22 19:13:48 följande:
    250, med eller utan kondom? Eller samma pris? Vet du om det finns såna cafeer även i andra länder, (mer närliggande)
    Standard på de ställena jag besökte är tydligen utan kondom och jag protesterade inte. Innan behandlingen blir man ordentligt rengjord av servtitrisen med varma fuktiga handdukar. Satsen tas emot i munnen, men om jag minns rätt så spottades satsen ut i en näsduk när man var klar.
    Jag tycker att det är ett trevligt koncept och hade önskat att det fanns sådana inrättningar i Sverige med. Vet dock inte om det finns någon annan stans än just i Japan där det dock är en populär företeelse.

• Anonym (vackert)
    Anonym (jaja) skrev 2014-08-22 19:52:16 följande:
    Standard på de ställena jag besökte är tydligen utan kondom och jag protesterade inte. Innan behandlingen blir man ordentligt rengjord av servtitrisen med varma fuktiga handdukar. Satsen tas emot i munnen, men om jag minns rätt så spottades satsen ut i en näsduk när man var klar.
    Jag tycker att det är ett trevligt koncept och hade önskat att det fanns sådana inrättningar i Sverige med. Vet dock inte om det finns någon annan stans än just i Japan där det dock är en populär företeelse.
    Ok. Mysigt med handdukarna..:) Ja, fan vad härligt om dessa cafeer fanns här, och för båda könen *L* Skulle nog komma lite folk:P (jaja....på flera sätt;)

Satt folk bredvid och sneglade, eller var det helt avslappnat o naturligt? Att snubben bredvid tog sin fika och var helt opåverkad av det som skedde bredvid?
    Var det en bit mellan borden, eller riktigt nära? Finns det några såna ställen, eller typ hundratals?
Svar på tråden Avsugning!