• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • Nallebjörnis
    Tjollahopp skrev 2014-07-03 19:49:51 följande:
    ja de känns bäst så...

får man fråga varför ditt blev akut? :)
    vattnet gick 05.30 hon föddes med akut kejsarsnitt 22.18. jag var fullt öppen men hon ville inte komma ut. jag mådde dåligt och hon
    *Michaela Victoria 091216*
  • ninni84

Jag är väldigt sugen på apelsin juice denna gång med, var helt galen i bravo förra graviditeten, drack nästan 2 l varje dag. när jag väl börjat kunde jag inte sluta. jordgubbar är ett stort no no denna gång, mår lilla jag bara tänker på dem. jag som älskar jordgubbar :(

• carro90
    ninni84 skrev 2014-07-03 20:17:00 följande:

Jag är väldigt sugen på apelsin juice denna gång med, var helt galen i bravo förra graviditeten, drack nästan 2 l varje dag. när jag väl börjat kunde jag inte sluta. jordgubbar är ett stort no no denna gång, mår lilla jag bara tänker på dem. jag som älskar jordgubbar :(

Vi odlar jordgubbar för försäljning hemma på gården så jag har haft fri tillgång o jag har fullkomligt tryckt i mig jordgubbar, fram tills för 1,5 vecka sedan då jag inte va sugen längre, o nu...!!! Bara jag skriver om det så mår jag illa! o jordgubbar som e såååå gott! Gråter
  • Nallebjörnis
    carro90 skrev 2014-07-03 20:30:09 följande:
    Vi odlar jordgubbar för försäljning hemma på gården så jag har haft fri tillgång o jag har fullkomligt tryckt i mig jordgubbar, fram tills för 1,5 vecka sedan då jag inte va sugen längre, o nu...!!! Bara jag skriver om det så mår jag illa! o jordgubbar som e såååå gott! Gråter
    Attans då...
    Men jag kan komma och plocka dem och äta dem ;)
  • Nallebjörnis
    Sola skrev 2014-07-03 20:35:54 följande:

Blir lite rädd nu är det vanligt med snitt och akut snitt?

Du behöver nog inte vara orolig ska du se!
  • carro90
    Nallebjörnis skrev 2014-07-03 20:40:24 följande:
    Attans då...
    Men jag kan komma och plocka dem och äta dem ;)
    Haha, som tur är så är vår säsong slut, odlaar bara fram till midsommar! Men sambon köper in bär från andra odlare o säljer i vår gårdsbutik, de förvarar i vår stora kyl o så luktar det bara jordgubbar i hela lokalen o det vänder sig lite i magen! Tungan ute  Så det lär bli en jordgubbsfri sommar både resten av -14 och hela -15 Obestämd
  • Petra 334

Jag ska på vul igen på måndag och börjar bli nervös för vad man kommer få se. Förra veckan syntes inget. Får då även veta om jag får gå på samma mvc som med sonen eller om jag måste gå på lasarettet.

Någon mer än jag som plussade väääldigt tidigt? Känns konstigt att få plus tidigt men knappt ha några symtom.

• LyckligMalin
    Ella8803 skrev 2014-07-03 12:26:03 följande:

När mars månad är fylld kanske vi kan skapa en hemlig grupp på Facebook? Är mycket lättare att hålla koll, tagga visa bilder osv. :)

Ett superduperbra förslag tycker jag :)
  • LyckligMalin
    Tjollahopp skrev 2014-07-03 19:27:19 följande:
    ja riktigt störigt....men då kör ja på samma den 6 mars=)
    ska nog har kejsarsnitt  så det lägger dem väl lite innan beräknad förlossning...{#emotions_dlg.flower}
    Om allt går vägen och det lilla pyret stannar kvar i min mage så kommer jag också med största sannolikhet att få kejsarsnitt. Vet du hur långt innan det brukar planeras? Det verkar vara olika i olika kommuner för en kompis till mig skulle bara få snittet planerat till 2 dagar innan!?
Svar på tråden Bf mars 2015