Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Jag ska på vul igen på måndag och börjar bli nervös för vad man kommer få se. Förra veckan syntes inget. Får då även veta om jag får gå på samma mvc som med sonen eller om jag måste gå på lasarettet.
Någon mer än jag som plussade väääldigt tidigt? Känns konstigt att få plus tidigt men knappt ha några symtom.
jag plussade också väldigt väldigt tidigt, bara dagar efter ägglossning. mitt vul visade inget, hcg provet tydde på graviditet, skall tillbaka för ny provtagning och vul nästa vecka, dock osäkert om vul kommer visa nått, man brukar som tidigast se nått vid vecka 6. går in vecka 5 nästa vecka.
har inga som helst symtom, det hade jag inte heller i början vid min förra graviditet. fick dock ett illamående från helvetet efter vecka 11 som höll i sig till vecka ca 20. önskar ingen det
symtomen kommer när de kommer, ibland kommer de aldrig. kände aldrig nått i brösten, gör det inte nu heller.
Haha, som tur är så är vår säsong slut, odlaar bara fram till midsommar! Men sambon köper in bär från andra odlare o säljer i vår gårdsbutik, de förvarar i vår stora kyl o så luktar det bara jordgubbar i hela lokalen o det vänder sig lite i magen! Så det lär bli en jordgubbsfri sommar både resten av -14 och hela -15
Om allt går vägen och det lilla pyret stannar kvar i min mage så kommer jag också med största sannolikhet att få kejsarsnitt. Vet du hur långt innan det brukar planeras? Det verkar vara olika i olika kommuner för en kompis till mig skulle bara få snittet planerat till 2 dagar innan!?
Kul att ni gillade min idee förresten! Vi får fixa en grupp på Facebook när marsgruppen är fylld. :)
En sak gör mig väldigt förvirrad!!! jag går in på sidor för att beräkna förlossningen. men jag har fått 3 olika svar?? en gång den 9 mars sen 3 mars och 5 mars,!!!
min sista mens första dag var den 31 maj
Går det att göra facebookgrupper helt och hållet hemliga så att vi inte behöver outa på facebook att vi är gravida?