Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Vilken vecka jag har haft det än så länge!
Fick reda på i måndags att jag är gravid :D
Sen i onsdags överraskade min pojkvän mig med en resa till Nice!
FRIADE!
Så nu är jag fästmö haha
Och sen imorgon (lördag) ska jag och mina två systrar till London för att gå på festival i Hyde Park och se våra favoriter, McBusted!
Maria Theres: då bor vi ju nära varann :) och ja: full fart är orden med en 4åring i huset. ;)
Huva vilka jobbiga graviditeter och förlossningar ni haft! Känner mig bortskämd med min som bara innebar lite illamående typ fram till v 14, hoppas det blir lika nu! Förlossningen blev utdragen, startade 16 dagar efter bf vid 17.30 med vattenavgång, in vid 21, helt öppen vid 05 men sjönk inte ner riktigt så efter hot om klocka föddes han 11.20 :) bm trodde att nästa skulle gå lättare för vägen är mer uppbanad så att säga :)
Skönt!!! Men när tog du det ? Idag?
Jag tog mitt cb för en vecka sedan. Då stod det 2-3.
Vår sista mens första dag var ju samma?!? Eller snurrar jag till de? För vi hade bf 6/3
Usch, nu är jag lite depp =)
Fick positivt på gravtest jag hade hemma i onsdags. Tog temp bara för att se. Den har legat på 36,4. 36,7. och 36,3 idag =( nu är jag orolig att mensen ska komma, att testet jag gjorde bara visa falskt. Kan det vara så?
Är rädd att mensen ska komma nu, hoppas verkligen inte det för nu har det börjat gå in mer och mer att vi väntar en knodd.
Maria Theres: då bor vi ju nära varann :) och ja: full fart är orden med en 4åring i huset. ;)
Huva vilka jobbiga graviditeter och förlossningar ni haft! Känner mig bortskämd med min som bara innebar lite illamående typ fram till v 14, hoppas det blir lika nu! Förlossningen blev utdragen, startade 16 dagar efter bf vid 17.30 med vattenavgång, in vid 21, helt öppen vid 05 men sjönk inte ner riktigt så efter hot om klocka föddes han 11.20 :) bm trodde att nästa skulle gå lättare för vägen är mer uppbanad så att säga :)
Vilken vecka jag har haft det än så länge!
Fick reda på i måndags att jag är gravid :D
Sen i onsdags överraskade min pojkvän mig med en resa till Nice!
FRIADE!
Så nu är jag fästmö haha
Och sen imorgon (lördag) ska jag och mina två systrar till London för att gå på festival i Hyde Park och se våra favoriter, McBusted!
Min förlossning tog 26 timmar från första riktiga känningarna. Allt bara stannade upp när jag var öppen ca 6-7 cm och hon började tryckas uppåt vid värkarna istället för nedåt.. Hjärtljuden gick ner så fort jag satt upp för rakt eller stod upp så sista 12-15 timmarna (kommer inte ihåg exakt, allt är lite som i dimma) låg jag bara ner... När hon föddes hade hon navelsträngen två varv runt halsen så det var såklart därför. Men allt gick som tur var bra och var så värt det såklart! Det var en del prat om kejsarsnitt och personal som sprang fram och tillbaka, tog blodprov från bebisens huvud (laktat eller vad det heter) osv. Så jag hoppas att denna förlossning blir både lugnare och går snabbare! :D
Nu har jag bokat tid för inskrivning, den 15 augusti :)
Upplever att magen är mer svullen än vanligt Men det är väl nu jag får betitla mig gravid istället för tjockis ;)