Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Ansluter mig till gruppen och har bf 8 mars. Har en son på 17 månader, bor i norra Stockholm, fyller 27 i år. Har plussat med svaga plus så jag känner mig lite skeptisk än. Men ett plus är väl alltid ett plus? :)
Ansluter mig till gruppen och har bf 8 mars. Har en son på 17 månader, bor i norra Stockholm, fyller 27 i år. Har plussat med svaga plus så jag känner mig lite skeptisk än. Men ett plus är väl alltid ett plus? :)
jag plussade också väldigt väldigt tidigt, bara dagar efter ägglossning. mitt vul visade inget, hcg provet tydde på graviditet, skall tillbaka för ny provtagning och vul nästa vecka, dock osäkert om vul kommer visa nått, man brukar som tidigast se nått vid vecka 6. går in vecka 5 nästa vecka.
har inga som helst symtom, det hade jag inte heller i början vid min förra graviditet. fick dock ett illamående från helvetet efter vecka 11 som höll i sig till vecka ca 20. önskar ingen det
symtomen kommer när de kommer, ibland kommer de aldrig. kände aldrig nått i brösten, gör det inte nu heller.
Tror absolut inte du ska oroa dig. Men jag vet hur de är då jag inte heller känner av något illamående eller annat än. Endast plussat på stickan o har molvärk som kommer och går. Det är så himla olika från olika graviditeter hur man mår.
Jag tror du ska försöka slappna av o njuta av att du faktiskt mår bra nu. Sen kommer nog symtomen när man minst vill;)
Man undrar ju om man verkligen är gravid med de få symtom man har. Men än är vi inte så långt gångna så det är bara at njuta denna första tiden och hålla tummarna på att ärtan växer som den ska och mår bra! :)
Usch, nu är jag lite depp =)
Fick positivt på gravtest jag hade hemma i onsdags. Tog temp bara för att se. Den har legat på 36,4. 36,7. och 36,3 idag =( nu är jag orolig att mensen ska komma, att testet jag gjorde bara visa falskt. Kan det vara så?
Är rädd att mensen ska komma nu, hoppas verkligen inte det för nu har det börjat gå in mer och mer att vi väntar en knodd.
Usch, nu är jag lite depp =)
Fick positivt på gravtest jag hade hemma i onsdags. Tog temp bara för att se. Den har legat på 36,4. 36,7. och 36,3 idag =( nu är jag orolig att mensen ska komma, att testet jag gjorde bara visa falskt. Kan det vara så?
Är rädd att mensen ska komma nu, hoppas verkligen inte det för nu har det börjat gå in mer och mer att vi väntar en knodd.
Nu kan jag verkligen tro på att vi ska ha en bebis! Detta va sista testet, nu ska det bara njutas mellan alla vågor av illamående! :)