• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • jessi84

Detta CB test gjorde vi imorse för att få det bekräftat. Så glada =)
    Lite nervös över vad det skulle visa men nu blev det så verkligt =)
  • Maria Theres
    jessi84 skrev 2014-07-05 09:39:28 följande:

Härligt! :D
  • ananaspapya
    jessi84 skrev 2014-07-05 09:39:28 följande:

Underbart!,
  • lisohl

Jag tog ett till digitalt test i morse, en vecka efter det första. Det har stegrat från 2-3 till 3+ vilket känns bra.

Ni som har växtvärk, har ni det lite nu och då under dagen eller är det en viss tid på dygnet? När jag var mellan ÄL och bim kände jag av det lite nu och då under dagen. Nu senaste veckan känner jag främst av det på kvällen.

• Petra 334
    lisohl skrev 2014-07-05 09:58:46 följande:

Jag tog ett till digitalt test i morse, en vecka efter det första. Det har stegrat från 2-3 till 3+ vilket känns bra.

Ni som har växtvärk, har ni det lite nu och då under dagen eller är det en viss tid på dygnet? När jag var mellan ÄL och bim kände jag av det lite nu och då under dagen. Nu senaste veckan känner jag främst av det på kvällen.

Jag hade lite växtvärk i början men inget nu. Men däremot ligamentsmärtor ajaj. Och kissnödig!! Suck för att behöva gå upp om nätterna.
  • lisohl
    Petra 334 skrev 2014-07-05 10:11:29 följande:

Jag hade lite växtvärk i början men inget nu. Men däremot ligamentsmärtor ajaj. Och kissnödig!! Suck för att behöva gå upp om nätterna.

Okej! Hur känns ligamentsmärtor i jämförelse med växtvärk?
  • Petra 334
    lisohl skrev 2014-07-05 10:50:18 följande:
    Okej! Hur känns ligamentsmärtor i jämförelse med växtvärk?
    Växtvärk är molande värk mer långdraget. Ligamentsmärtor kommer plötsligt ofta vid en snabb rörelse och känns rätt ordentligt men går över lika fort. Lite som att sträcka sig.
  • jessi84
    Maria Theres skrev 2014-07-05 09:43:30 följande:
    Härligt! :D
    Tack =)
    Vi är så glada och det blir ännu mer verkligare nu när man får det på ett CB test =)
  • jessi84
    lisohl skrev 2014-07-05 09:58:46 följande:

Vi tog ett CB test i morse för att få det mer bekräftat och det stod 2-3 =)
    Tänkte ta ett nästa helg också (har ett kvar som måste användas upp) även om vi är säkra så får se om det står kanske 3+ då.

Jag vet inte riktigt hur växtvärk ska kännas??
    Jag mår mest småilla. Har gjort det senast i torsdags (dagen efter testet).
Svar på tråden Bf mars 2015