Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

Detta CB test gjorde vi imorse för att få det bekräftat. Så glada =)
Lite nervös över vad det skulle visa men nu blev det så verkligt =)
Jag tog ett till digitalt test i morse, en vecka efter det första. Det har stegrat från 2-3 till 3+ vilket känns bra.
Ni som har växtvärk, har ni det lite nu och då under dagen eller är det en viss tid på dygnet? När jag var mellan ÄL och bim kände jag av det lite nu och då under dagen. Nu senaste veckan känner jag främst av det på kvällen.
Jag tog ett till digitalt test i morse, en vecka efter det första. Det har stegrat från 2-3 till 3+ vilket känns bra.
Ni som har växtvärk, har ni det lite nu och då under dagen eller är det en viss tid på dygnet? När jag var mellan ÄL och bim kände jag av det lite nu och då under dagen. Nu senaste veckan känner jag främst av det på kvällen.
Jag hade lite växtvärk i början men inget nu. Men däremot ligamentsmärtor ajaj. Och kissnödig!! Suck för att behöva gå upp om nätterna.