Inlägg från: Jossevk |Visa alla inlägg
  • Jossevk

VLCD DIET

Familjen grillade kött till middag, blev över en som ligger i kylskåpet, är så himla enormt sugen på att ta den, tycker oxfile är såå gott. Vill så himla gärna ha den, men är säker på att jag kommer få så dåligt samvete om jag tar den, så måste försöka stå emot och tänka att jag får äta det sen. Får ta och sova istället. Inget fuskande här!

• Jossevk

Klarade mig undan köttet. Tog och knaprade på lite isbitar istället, kan låta skumt men det är faktiskt grymt praktiskt när man känner man behöver tugga på något, dock har jag alltid gillat att äta is men andra kanske får ilningar av att bara tänka påt, jag tycker iallafall att det är bra haha ;)

• Jossevk

4dje dagen för mig idag. Kämpar på, men min motivation är på topp så jag vet att jag klarar det. Ser att det är dåligt väder idag, så kanske blir lite promenad eller jogging. :)

Lycka till idag ni andra,

• Jossevk

4dje dagen för mig idag. Kämpar på, men min motivation är på topp så jag vet att jag klarar det. Ser att det är dåligt väder idag, så kanske blir lite promenad eller jogging. :)

Lycka till idag ni andra,

• Jossevk

Man kan egentligen säga att det gått en vecka dock, även fast det var lite kombinerat dem första dagarna. Men räknar det som en vecka. Så 5kg ner denna vecka. Med lite kombi. :) 5kg vatten det mesta men ändå, Går alltid ner dem där 5kg vatten i början.

1v -5kg

• Jossevk
    kullan87 skrev 2014-07-26 18:55:44 följande:

Duktiga ni är allihop,:D själv står jag still nu :S tror de kan ha lite å göra med att man har "roliga veckan". Brukar gå upp ngt kg då.. Ngt ni känner igen??:)

På måndag ska jag till min konsult igen, ska bli kul med lite inspiration och framförallt väga mig där :)

Kämpa på :)

Inte upplevt själv, men vet att man kan göra det. :)
  • Jossevk

Tog 4 skivor rökt skinka idag, känns ändå okej. Blev 2 och en halv shake idag, så kände att fyra skivor inte gör så mycket. Annars har dagen gått bra med bara vatten och shake. Hoppas det gått bra för er också! :)

• Jossevk

Är så super hungrig just nu, men att äta nått mer än skink skivorna, kommer göra så jag får världens dåligaste samvete. Så får hålla mig till vatten. Måste stå ut, tror jag ska inhandla ketos sticks imorgon, så man får lite hum om hur det ligger till med förbränningen. :)

• Jossevk
    Anonym (Kille) skrev 2014-07-28 10:52:27 följande:

Får man som kille vara med i denna diskussion?... Har bestämt mig för att ta tag i detta en gång för alla och läser på. Ska börja efter semestern. Målet är egentligen inte viktnedgång utan snarare att bli av med min extremt fula mage.. tänkte köra en månad och tappa 10-12 kilo, dvs från 92 till 80... Jag ligger på 25 i BMI och har alltid varit smal men har pga. stress och depression (Efterdyningar av en genomgången cancer) lagt på mig runt midjan. Resten av kroppen är skaplig även om jag gärna blir av med lite i ansiktet.. 

Tänkte sedan gå upp till ca: 85 kg men då i muskler.. 

Vad har ni för erfarenhet, hur mycket tappar man på en månad? 

Det är så himla individuellt, så det går knappt att svara på, dock har du lite extra tur eftersom du är kille, ni loosar vikt snabbare. Men man läser ju om folk som går ner från 7-15 kg på 5veckor och då är dem även tjejer. Jag har gått ner 5kg på en vecka, eller snarare fyra dagar rent. Vad funderar du på för märke av vlcd? :) hur som helst ska du dricka massa vatten, sen är det bra att kanake ta lite promenader, dock kan man inte bygga muskler på såhär lite kaloriunderskott så det är bara onödigt att träna stenhårt, men lite underhållande styrketräning för musklerna är ju bra, sen cardio som sagt, promenad, jogging osv, fast man kan även sitta helt still om man vill det, du kommer även att gå ner i vikt då, dock går det nog ännu snabbare om man kör lite cardio, går ju inte att punktförbränna med dieter så du kommer ju gå ner på hela kroppen :) och klart får du vara med här :)
Svar på tråden VLCD DIET