VLCD DIET
Snartfrueriksson skrev 2014-08-07 16:04:05 följande:
Hej hoppar in här :) Igår beställde jag slanka o nu har mitt paket kommit. Hoppas på att sambon hinner hämta ut idag så jag kan börja imorgon :)!'ska köra 2 veckor på Ren kur o sen kombination...
Välkommen :)
JuniSol78 skrev 2014-08-07 18:19:56 följande:
Blir såå arg!!!Av bara farten så åt jag tre riskakor på stranden sen gjorde jag mat till familjen och smakade av köttfärsen och inte bara en sked utan 4-5 Inte nog med detta utan tre små tom & jerry kakor.Varför???Jag är ju supermotiverad just nu och kände att jag fixar detta.Tur iaf att jag ska ut på pw nu så kalorierna försvinner iaf...men ketosen lär ju dröja
Ge inte upp, nya tag imorgon! Jag sitter just nu och äter lite stekt köttfärs, mår så illa av någon konstig anledning, kanske bara måste stå ut lite så försvinner den? Iallafall så hällde jag lite köttfärs och lite rapsolja + lite salt i stekpannan, för att mår bättre när jag får i mit lite protein, och kan säga att det var väldigt gott, ska dock försöka hålla mig undan från allt, men har en så konstig illamående som bara suktar efter protein? Får även ont i ryggen längst ner på båda sidorna, är det inte njurarna som sitter där? Jag kanske dricker för mycket vatten :o fast det känns underligt eftersom jag knappt får i mig 2L, något ni känner igen er i? Dag 2 eller 3? Avklarad, fick hemma några nya smaker från slanka, har börjat tröttna rejält på vaniljen, jordgubb tycker jag dock om fortfarande, iallafall så kan jag tipsa er om att slankas varma, kyckling soppa och grönsakssoppa är goda, jag gillar förövrigt inga pulver varma soppor av något slag, inte ens vanliga soppor som "knorr" "findus" osv. Så om du brukar gilla såna soppor, som varma koppen osv, tror jag du skulle tycka dem var jätte goda, då får man både god soppa + att dem är i vlcd som inte direkt knorr och allt vad dem heter är ;) så tips tips dock är det som sagt inget för mig det här med varma pulver soppor så håller mig till shakes, fick även hem lite nya smaker av shakes, cappucino & chocklad, och jag säger bara att där hade jag min räddning till att byta ut vaniljen som blivit tradig. Chocklad shaken smakar som julkalenders chockladen man käka när man var yngre, sjukt god!! jag brukar inte gilla kaffe förutom i väldigt liten mängd i tex bakverk eller i frappino osv. Men denna var faktiskt helt okej, man får välja om man vill värma eller inte, men jag tog den kall med massa isbitar, i tanke att det kanske skulle bli lite frapino aktigt, till och börja med att bara stå och lukta på cappucino pulvret gjorde så jag kom till himlen, luktade mjölkgräddig, chocklad kaffe karamel dröm, stod och sniffa på pulvret jätte länge innan jag fick mig att blanda ner pulvret haha, den blev också god, med tanke på att jag annars inte brukar gilla kaffe, så får den + av mig. Så ni som annars brukar gilla kaffe, kommer tycka denna är jätte god! Så ett + om man vill ha vlcd kaffe med mjölkig smak ;) istället för att bara dricka svart, som sagt kunde man både ha kaffet kallt eller varmt. Så när jag besöker butiken igen, ska jag definitivt ta och köpa chocklad shaken och några kaffe, ska även be om att få smaka mint chockladen, eftersom att den vanliga chockladen var sjukt goda, så tror ja, jag även kommer gilla den med mint, och det är ju alltid fräscht med lite mint smak. > Lite tips från mig här ifall du letar nya smaker osv. Hoppas ni förstod vad jag skrev hehe mycket text ;)