larssonkaa skrev 2014-08-11 20:19:42 följande:
Jag svettas också som en tok mellan benen!! Har jag aldrig gjort innan jag blev gravid... Absolut inte på det här viset i af. Så skönt att se att jag inte är ensam om det! Jag tror också att det kan vara en kombo av pH-obalans, flytningar och svett. Hur skulle det inte kunna lukta funky liksom??! ;)
Jo plus att man själv är känsligare för starka dofter så det luktar ju säkert betydligt starkare för oss själva än det gör för någon annan? Fast kanske inte någon skulle komma och påpeka att man luktar skit mellan benen heller haha ;)
Vi var och handlade ikväll och jag var tvungen att gå lite snabbare då maken var lite stressad över att han hamnat att vänta så länge på mig när jag gjorde ett ärende och han och sonen satt kvar i bilen. " det skulle ju gå fort ;)" så stressade sen genom affären och när vi satte oss i bilen igen och jag slappnade av fick jag en hemsk smärta i underlivet/rumpan. Kändes som riktigt stark mensvärk med ett starkt tryck neråt så jag kunde knappt sitta. Gick över efter en liten stund typ 1 min och sen igen samma sak när vi svängde in på vägen ner till vårt hus som för tillfället är väldigt guppig eftersom vi håller på att fixa nytt grus på den. Skulle sen stiga ur bilen och trodde aldrig jag skulle slippa ur när magen kändes som den skulle spränga och det tryckte neråt och värkte på samma gång.