Klago/gnälltråd för oss höggravida
Fick ingen hinnsvepning heller med första barnet innan det var dags att sätta igång alltihopa då gjorde läkaren det. Men bm pratade aldrig om det. Hoppas den bm jag har nu gör någon undersökning eftersom jag haft så mycket ilande och sammandragningar så skulle hon kunna kolla om det hänt något alls. Nästa besök så är jag i vecka 38+3 men kan hända att dom inte gör sånt innan man är fullgången om ens då.
Idag fick jag lägga mig på soffan och sova en stund sålänge sonen lekte och maken höll på med nått i källaren för jag var så sur och trött. Tänkte det skulle bli bättre efteråt med det blev det inte. Och herregud ikväll när sonen varit på pottan och gjort nr 2 och när jag skulle tvätta rumpan för att sätta på pyjamas så sprang han iväg ut ur badrummet och in till vårt sovrum utan byxor eller nått alls och in i vår garderob och kröp och gömde sig bakom nån stol! Fattar inte varför han ska bråka så mycket nu när maken jobbar kväll den här veckan. Han brukar vara snällare med mig på kvällarna då pappa är i jobbet när han ska börja sova och jag får sköta allting själv men inte den här veckan..