• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • miamarina84
    Nostalgity skrev 2015-10-08 18:07:20 följande:

Okej..hoppas utredningen går smidigt och bra!

Vi började försöka i maj -14...men valt att inte gå vidare med utredning etc. Vi kan och blev ju gravida efter ett år nu förra månaden..så vi vet ju att det fungerar iaf

Åh grattis till plusset ÄNTLIGEN.., så ni fortsatte som vanligt att ha varannan dag sex osv o ingen utredning som man kan få efter ett års prövande?
  • Nostalgity
    miamarina84 skrev 2015-10-08 18:11:26 följande:

Åh grattis till plusset ÄNTLIGEN.., så ni fortsatte som vanligt att ha varannan dag sex osv o ingen utredning som man kan få efter ett års prövande?

Tack! Vi fick dock ta bort barnet för 2 veckor sen,pga omständigheter. Har äl nu i dagarna igen.. Så nu kör vi. Nee, vi hade sex kanske 1-2 ggr i veckan... När vi orkade och hade lust... Inga tester etc. Vi levde som vanligt inga direkta tankar på att vi var i bebisverkstad. Hade vi inte tid att ha sex så blev de 1 gång i veckan... De funkade ju uppenbarligen hehe
    Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Nostalgity

Pos äl test imorse igen? Släpper aldrig ägget...hur många dagar är normalt att ha pos?

• miamarina84
    Nostalgity skrev 2015-10-09 12:02:00 följande:

Pos äl test imorse igen? Släpper aldrig ägget...hur många dagar är normalt att ha pos?

Styrke kranar för barnet <3 oftare har man väl positivt några dagar(jag har fyra) sedan ca två dagar som det är maximalt. Det vill säga när ägget släpper. Men har även haft det i tio dagar innan ägget släppte :/ så olika.
  • Nostalgity
    miamarina84 skrev 2015-10-09 14:24:43 följande:

Styrke kranar för barnet <3 oftare har man väl positivt några dagar(jag har fyra) sedan ca två dagar som det är maximalt. Det vill säga när ägget släpper. Men har även haft det i tio dagar innan ägget släppte :/ så olika.

Tack för svaret! Ja...4e dagen idag med pos test. Undrar hur många dagar det tänker fortsätta :-P
  • FruA78

Igår var jag hos läkaren och gjorde vul allt såg jättebra ut det fanns en stor äggblåsa. Så igårkväll tog jag ägglossningssprutan och det blir insemination imorgon :) Är så spänd och uppspelt så det är svårt att koncentrera mig på jobbet.

• Lizzie09
    FruA78 skrev 2015-10-16 11:45:27 följande:

Igår var jag hos läkaren och gjorde vul allt såg jättebra ut det fanns en stor äggblåsa. Så igårkväll tog jag ägglossningssprutan och det blir insemination imorgon :) Är så spänd och uppspelt så det är svårt att koncentrera mig på jobbet.

Spännande, håller tummarna för er! :)
  • FruA78
    Lizzie09 skrev 2015-10-16 11:58:41 följande:
    Spännande, håller tummarna för er! :)
    Tack detsamma!
  • Nostalgity

Det har blivit tyst här! Håller tummar o tår för er fru78!

9e dagen med pos äl test. 3v och 1 dag sen vi tog bort embryot. En vecka sen jag slutade blöda. Idag fick jag en färsk blödning? Vad är de för något tro? Har ju haft pos äl test i 9 dagar nu, så de kan ju inte vara mensen?

• FruA78
    Nostalgity skrev 2015-10-16 14:44:07 följande:

Det har blivit tyst här! Håller tummar o tår för er fru78!

9e dagen med pos äl test. 3v och 1 dag sen vi tog bort embryot. En vecka sen jag slutade blöda. Idag fick jag en färsk blödning? Vad är de för något tro? Har ju haft pos äl test i 9 dagar nu, så de kan ju inte vara mensen?

Tack så mycket! Håller tummarna för er att ni snart ska lyckas igen.

Vad konstigt med positivt äl-test i 9 dagar. Plussar du fortfarande på gravtest?