BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Okej..hoppas utredningen går smidigt och bra!
Vi började försöka i maj -14...men valt att inte gå vidare med utredning etc. Vi kan och blev ju gravida efter ett år nu förra månaden..så vi vet ju att det fungerar iaf
Åh grattis till plusset ÄNTLIGEN.., så ni fortsatte som vanligt att ha varannan dag sex osv o ingen utredning som man kan få efter ett års prövande?
Pos äl test imorse igen? Släpper aldrig ägget...hur många dagar är normalt att ha pos?
Pos äl test imorse igen? Släpper aldrig ägget...hur många dagar är normalt att ha pos?
Styrke kranar för barnet <3 oftare har man väl positivt några dagar(jag har fyra) sedan ca två dagar som det är maximalt. Det vill säga när ägget släpper. Men har även haft det i tio dagar innan ägget släppte :/ så olika.
Igår var jag hos läkaren och gjorde vul allt såg jättebra ut det fanns en stor äggblåsa. Så igårkväll tog jag ägglossningssprutan och det blir insemination imorgon :) Är så spänd och uppspelt så det är svårt att koncentrera mig på jobbet.
Igår var jag hos läkaren och gjorde vul allt såg jättebra ut det fanns en stor äggblåsa. Så igårkväll tog jag ägglossningssprutan och det blir insemination imorgon :) Är så spänd och uppspelt så det är svårt att koncentrera mig på jobbet.
Det har blivit tyst här! Håller tummar o tår för er fru78!
9e dagen med pos äl test. 3v och 1 dag sen vi tog bort embryot. En vecka sen jag slutade blöda. Idag fick jag en färsk blödning? Vad är de för något tro? Har ju haft pos äl test i 9 dagar nu, så de kan ju inte vara mensen?
Det har blivit tyst här! Håller tummar o tår för er fru78!
9e dagen med pos äl test. 3v och 1 dag sen vi tog bort embryot. En vecka sen jag slutade blöda. Idag fick jag en färsk blödning? Vad är de för något tro? Har ju haft pos äl test i 9 dagar nu, så de kan ju inte vara mensen?