• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe
    eagle87 skrev 2015-10-25 21:25:57 följande:

Fortf inga kramper men blöder fortf. Har blödit typ en halv binda. Klar rött med pytte små klumpar. Vad tror ni???

Händer det så är det för att embryot inte är friskt och inte kunnat överleva. Det låter hemskt och orättvist, men kroppen är bra på så vis att den vet vad den ska göra. Jag hoppas så för dig hjärtat att det är en blödning som är pga sköra slemhinnor. Prova ta ett test om några dagar och se vad som händer. Klumpar är levrat blod, men jag hoppas att det inte är någon fara. Det låter ju tyvärr inte positivt men hoppas att jag har fel! <3
  • FruA78
    eagle87 skrev 2015-10-25 21:25:57 följande:

Fortf inga kramper men blöder fortf. Har blödit typ en halv binda. Klar rött med pytte små klumpar. Vad tror ni???

Håller tummarna för dig att det är en ofarlig blödning <3
  • eagle87

Blöder fortf. Blödde en halv binda igår, under natten lite mindre, fortf blod på pappret.

Tempen fortf hög? Hade ont igår i svanken O lite molvärk i magen. Brösten ömma fortf. Vården gör inget i detta stadie.

Ja tänkte testa igen på onsdag O de om cb ökat från 1-2 till 2-3. Hur mycket blöder de om de missfall?

Om de missfall så kan Jag inte fatta att man kan ha sån otur att plussa på 18 försöket O börja blöda samma dag. I och med att jag kontakta vården igår då har de blivit registreras på systemet att jag e gravid. Så nu även om de missfall så kommer vi inte få ivf bekostat förräns om 3 år från dagen man fick missfall.

• SRMmamma87
    eagle87 skrev 2015-10-26 08:38:33 följande:

Blöder fortf. Blödde en halv binda igår, under natten lite mindre, fortf blod på pappret.

Tempen fortf hög? Hade ont igår i svanken O lite molvärk i magen. Brösten ömma fortf. Vården gör inget i detta stadie.

Ja tänkte testa igen på onsdag O de om cb ökat från 1-2 till 2-3. Hur mycket blöder de om de missfall?

Om de missfall så kan Jag inte fatta att man kan ha sån otur att plussa på 18 försöket O börja blöda samma dag. I och med att jag kontakta vården igår då har de blivit registreras på systemet att jag e gravid. Så nu även om de missfall så kommer vi inte få ivf bekostat förräns om 3 år från dagen man fick missfall.

Åh, känner så med er! Hoppas hoppas verkligen att det är en ofarlig blödning. 
  • Pyret 85
    eagle87 skrev 2015-10-26 08:38:33 följande:

Usch! Så svårt att veta då man kan blöda utan att det är mf. När jag fått mf har jag blödigt som mens och nångång mer än mens. Håller alla tummar för dig!
  • SRMmamma87
    eagle87 skrev 2015-10-26 15:08:45 följande:

Jätte svagt test O blöder fortf så helt enkelt inse att de e missfall!!!!!!! 

Stackars, stackars er! Lider så med er. Styrkekram 
  • Lizzie09

Åh, lider verkligen med er :( Stor kram!
  • FruA78

Lider med dig! Vad hemskt :(
    Styrkekram