• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SRMmamma87
    eagle87 skrev 2015-10-25 06:50:14 följande:

På 18 försöket lyckades vi!!!!

Ge aldrig upp!!!!! Tack för allt stöd vet inte va ja hade gjort utan er

Stort Stort Grattis Äntligen! Det är första gången någonsin va?
  • eagle87

De rött färskt blod. Så orolig. Ringt läkaren de säger bara avvakta ta ett nytt test om en vecka . Har inga kramper O inga klumpar.
    Pyret O lizzie hur va de för er?

• Lizzie09
    eagle87 skrev 2015-10-25 14:28:37 följande:

De rött färskt blod. Så orolig. Ringt läkaren de säger bara avvakta ta ett nytt test om en vecka . Har inga kramper O inga klumpar.

Förstår att du blir orolig vännen, hoppas att det är ofarliga blödningar!
    Mitt MA upptäcktes på ultraljud i vecka 10, så det kom aldrig igång av sig självt :/
  • Nostalgity

Som sagt...jag blödde färskt rött blod och rätt rikligt, var ingen fara med fröet i magen för det. Det gick ju fint hoppas att det är desamma för dig!
    Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Pyret 85

För mig har det börjat med blod alla gånger och sen har jag fått mensvärk ett par timmar senare. Förstår också att du är orolig. Gyn i min stad vill alltid att man ska avvakta. De ville att jag skulle avvakta trots störtblödningar och jätteont i magen men då åkte vi in iaf och fick mf konstaterat. Styrkekram till dig och håller tummarna för en ofarlig blödning!
  • carolinheiner

Grattis till plusset! Kan vara så att kroppen inte förstår att den e gravid ännu å att du får en vanlig mens. :) håller tummarna,
  • eagle87

Fortf inga kramper men blöder fortf. Har blödit typ en halv binda. Klar rött med pytte små klumpar. Vad tror ni???

• Lizzie09
    eagle87 skrev 2015-10-25 21:25:57 följande:

Fortf inga kramper men blöder fortf. Har blödit typ en halv binda. Klar rött med pytte små klumpar. Vad tror ni???

Jättesvårt att veta tyvärr, det kan ju vara en helt ofarlig blödning som snart går över, en genombrottsblödning. Men i värsta fall så kan det ju vara ett missfall, man behöver inte ha ont eller blöda klumpar för att det ska vara mf :/ Håller tummarna stenhårt för dig!