BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Det låter väl vettigt om du känner att du skulle orka med den vetskapen
"vi som försökt längre än 10 månader " heter en sida där ni kan komma över i då det ibte är många kvar här, välkomna :)
Tänkte ge en liten uppdatering om hur det går för oss. Vi har faktiskt tagit paus den här månaden :-O Det känns sådär, men gör troligen ingen skillnad i när vi får plus. Anledningen är att jag behandlats för en liten bakteriell vaginos, samt att min man börjat på medicin som måste stabilisera sig i några veckor. Längtar till mens! Vill få börja med Pergotime så snart som möjligt, hoppas så jäkla mycket på det. Kanske lite för mycket? TVÅ chanser med Pergotime att bli gravid innan julafton. Vet att mångt, också jag, hade som mål att bli gravid innan jul förra året. Nu är vi snart där igen. Hur tänker och känner ni andra??
Tänkte bara hoppa in med en liten uppdatering här
Går in i v 8 imorgon och ska pp vårt andra VUL för att se om hjärtat slår då jag hade lätta blödningar förra veckan och det ultraljudet visade bara fostret o inga hjärtslag då det ännu var rätt tidigt.
Hålle tummarna för er alla här inne!
Tänkte ge en liten uppdatering om hur det går för oss. Vi har faktiskt tagit paus den här månaden :-O Det känns sådär, men gör troligen ingen skillnad i när vi får plus. Anledningen är att jag behandlats för en liten bakteriell vaginos, samt att min man börjat på medicin som måste stabilisera sig i några veckor. Längtar till mens! Vill få börja med Pergotime så snart som möjligt, hoppas så jäkla mycket på det. Kanske lite för mycket? TVÅ chanser med Pergotime att bli gravid innan julafton. Vet att mångt, också jag, hade som mål att bli gravid innan jul förra året. Nu är vi snart där igen. Hur tänker och känner ni andra??
Tänkte bara hoppa in med en liten uppdatering här Går in i v 8 imorgon och ska pp vårt andra VUL för att se om hjärtat slår då jag hade lätta blödningar förra veckan och det ultraljudet visade bara fostret o inga hjärtslag då det ännu var rätt tidigt.
Hålle tummarna för er alla här inne!
Hej. Hade du ngt symptom för bakteriell vaginos?