• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Nostalgity

Hejsan!  beklagar om det är så att det gått åt pipan, men det sägs ju att under graviditetens första början så går hormonerna upp och ner... kan vara en sådan dipp? hoppet är det som lämnar en sist! 

Jag behöver er tjejers hjälp med en grej. ... om någon är sugen att tänka åt mig? och som läst och följt min historia med graviditeten som jag fick göra en abort med pga mediciner, rätt nyss. Någon? 
    Är rätt mycket tänk sådär för mig.. så jag vet inte vart jag ska börja tankarna lr sluta.. tänkte om jag får en utifrån som kan reda ut det lr ge sina tankar så kanske allt klarnar..

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • SecretlyMe
    Nostalgity skrev 2015-10-26 18:08:18 följande:

Hejsan!  beklagar om det är så att det gått åt pipan, men det sägs ju att under graviditetens första början så går hormonerna upp och ner... kan vara en sådan dipp? hoppet är det som lämnar en sist! 

Jag behöver er tjejers hjälp med en grej. ... om någon är sugen att tänka åt mig? och som läst och följt min historia med graviditeten som jag fick göra en abort med pga mediciner, rätt nyss. Någon? 

Är rätt mycket tänk sådär för mig.. så jag vet inte vart jag ska börja tankarna lr sluta.. tänkte om jag får en utifrån som kan reda ut det lr ge sina tankar så kanske allt klarnar..

Du kan alltid skriva till mig, så får vi se om jag kan hjälpa dig på något sätt :) <3
  • SecretlyMe
    eagle87 skrev 2015-10-26 17:17:58 följande:

Ja vet att jag griper halmstrån nu men finns de fortf en chans att allt är ok?

Jag vet faktiskt inte.. Det låter inte så när testen börjar bli blanka.. Det enda jag kan råda dig till är att vänta tills blödningen är över och ta ett nytt test då. <3
  • Nostalgity
    SecretlyMe skrev 2015-10-26 18:11:12 följande:
    Du kan alltid skriva till mig, så får vi se om jag kan hjälpa dig på något sätt :) <3
    Ååh, vad gulligt utav dig!
    Tänkte att det hänt lite saker härinne på forumet, så ska vi ta det på meddelanden eller här i tråden? =) 
  • SecretlyMe
    Nostalgity skrev 2015-10-26 18:22:49 följande:

Ååh, vad gulligt utav dig!

Tänkte att det hänt lite saker härinne på forumet, så ska vi ta det på meddelanden eller här i tråden? =) 

Välj det som känns bäst för dig :)
  • Nostalgity
    SecretlyMe skrev 2015-10-26 18:43:29 följande:
    Välj det som känns bäst för dig :)
    pm at dig! går det inte att skicka bilder via pm`förresten? 
  • Nostalgity

förresten tjejer...en sak jag undrar över. Hur vågar ni bli gravida med den osäkra sitsen sverige är i idag? är ni inte oroliga över att ha ett småbarn i ett land där det ev. kan bli krig i? 
    Det är den tanken som slagit mig den senaste veckan och får mig att inte vilja ha fler? 

• Nostalgity

Är antagligen gravid på nytt! plussade igår. Efter en del spekulerande så måste jag blivit gravid runt den 11.e okt. Bf blir då den 2a Juli.... dagen efter min 27års dag! 
    Denna gång utan mediciner och vi får behålla det!! =D 

Ska dock ringa barnmorskan som får göra ett ul och konstatera att detta är en ny graviditet. 

• knaappeen
    Nostalgity skrev 2015-10-27 08:17:32 följande:

Är antagligen gravid på nytt! plussade igår. Efter en del spekulerande så måste jag blivit gravid runt den 11.e okt. Bf blir då den 2a Juli.... dagen efter min 27års dag! 

Ska dock ringa barnmorskan som får göra ett ul och konstatera att detta är en ny graviditet. 

Åh så kul! Grattis
    MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • SecretlyMe
    Nostalgity skrev 2015-10-27 08:17:32 följande:

<3