BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Precis varit hos läkaren och det var endast en mogen äggblåsa på vänster sida den på höger hade slutat växa. Så ikväll blir det till att ta sprutan och insemination på torsdag mitt på dagen :) Känner på positiv igen, det känns så skönt. Självklart så går det upp och ner ibland känns det hopplöst men idag känns det bra.
Precis varit hos läkaren och det var endast en mogen äggblåsa på vänster sida den på höger hade slutat växa. Så ikväll blir det till att ta sprutan och insemination på torsdag mitt på dagen :) Känner på positiv igen, det känns så skönt. Självklart så går det upp och ner ibland känns det hopplöst men idag känns det bra.
Ja såna dagar är sköna. Hur mår du nu har biverkningen minskat?
Positivt äl test idag. Jätte blandade känslor. Vill försöka för att jag vill bli gravid vill inte för vill inte misslyckas
Positivt äl test idag. Jätte blandade känslor. Vill försöka för att jag vill bli gravid vill inte för vill inte misslyckas
Det skulle vara ett <3 inte ?? såklart
Två nätter i rad har jag drömt stora drömmar om att jag får positiva graviditetstest, känns lika jävligt varje gång att vakna och inse att det bara var drömmar.. Fy fan för det här :(