BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hej tjejer . Enligt era erfarenheter... brukar äl varit, är lr skall komma..när man får sådär ont och molande runt äggstockarna?
Fick även en vit flytning i samband med det.. men det var igår. Har lite ont på höger sida nu ikväll... dock inget sex än =)
[quote=76014164][quote-nick]Nostalgity skrev 2015-11-17 14:32:29 följande:[/quote-nick]fick vattniga flytningar i söndags och på fm iförrgår, en vit flytning på em i förrgår.... hade sex inatt ca kl 01. Tror ni det kan va för sent? =)[/
Ibland känns det som ett jäkla lotteri att pricka rätt. Bara att hålla tummarna och hoppas!
Eagle87:
Har inte haft några symtom alls men idag kom molvärken. Det är 8 dagar sedan insemination så jag får hoppas att vi har lyckas. Men det går så segt, jag testad i onsdags och jag plussar fortfarande falskt positivt. Känner mig mer otålig denna gång.
Hur går det själv?
De krävs ju bara en enda spermie :)
Mår du bättre nu? Hur många kurer skulle ni köra?
Rensade min inbox i mailen idag och hittade en order för testlagret i juni 2013. Då började jag kolla min ÄL för att veta när vi skulle köra när vi väl började försöka
Kan inte fatta att det bara ett försök kvar på detta år....... Äl +7. Bim nästa fredag. Nervös O rädd
Kan inte fatta att det bara ett försök kvar på detta år....... Äl +7. Bim nästa fredag. Nervös O rädd
Så svårt att inte hoppas med onda bröst och kramper i tjejmagen, men jag vet ju att det bara är Pergotime som spökar....